Statut Finalizat
Valoarea estimată fără TVA 333 333,33 MDL
Perioada clarificărilor: 2 mai 2019, 18:27 - 12 mai 2019, 0:00
Perioada de depunere a ofertelor: 12 mai 2019, 0:00 - 5 iun 2019, 0:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Foi de odihnă pentru organizarea şcolii de vară ARTED şi fortificarea capacităţilor Consiliului de elevi
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-4801, MOLDOVA, Criuleni, or.Criuleni, bd.Biruița, 12
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Elena Cojocari
Telefonul de contact
024822753
Datele achizitiei
Data publicării
2 mai 2019, 17:19
Data ultimilor modificări
10 iun 2019, 9:37
Valoarea estimată (fără TVA)
333 333,33 MDL
Achizitii.md ID
21007737
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-4801, MOLDOVA, Criuleni, or.Criuleni, bd.Biruița, 12
Durata contractului
10 iun 2019 08:00 - 15 aug 2019 08:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Foi de odihnă pentru organizarea şcolii de vară ARTED şi fortificarea capacităţilor Consiliului de elevi CPV: 55200000-2 - Campinguri şi alte tipuri de cazare decât cea hotelieră
Cantitatea: 200.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
duae.semnat.pdf duae.semnat.pdf
Criterii de eligibilitate
DUAE
2.05.19 18:27
doc stand lp servicii (1).semnat.pdf doc stand lp servicii (1).semnat.pdf
Documentele la ofertă
doc stand lp servicii
2.05.19 18:27
anunt de participare (1).semnat.pdf anunt de participare (1).semnat.pdf
tenderNotice
anunt de participare
2.05.19 18:27

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

SC Cușmărica

Achiziția este finalizată
Preţul ofertei: 320 000 MDL
Statut: Câștigătorul

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Oferta prezentata satisface intru totul Specificatiei tehnice deplină solicitată si Standardelor de referință.
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări