Statut Achiziţia nu a avut loc
Valoarea estimată fără TVA 305 350 MDL
Perioada clarificărilor: 2 mai 2019, 16:06 - 7 mai 2019, 16:30
Perioada de depunere a ofertelor: 7 mai 2019, 16:30 - 16 mai 2019, 13:30
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Reparația rezervorului de apă potabilă din or.Dondușeni PANTA III
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-5102, MOLDOVA, Donduşeni, or.Donduşeni (r-l Donduşeni), str.Independenței 49
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Rotari Virgilia
Telefonul de contact
+37369878164 , +37369636545
Datele achizitiei
Data publicării
2 mai 2019, 15:59
Data ultimilor modificări
18 mai 2019, 9:09
Valoarea estimată (fără TVA)
305 350 MDL
Achizitii.md ID
21007732
Tipul procedurii
Procedură de valoare mică (lucrări)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-5102, MOLDOVA, Donduşeni, or.Donduşeni (r-l Donduşeni), str.Independenței 49
Durata contractului
20 mai 2019 16:03 - 31 iul 2019 16:03
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Reparația rezervorului de apă potabilă din or.Dondușeni PANTA III CPV: 45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
duae(2.pdf duae(2.pdf
Documentele la ofertă
2.05.19 16:06
caiet de sarcini panta iii.pdf caiet de sarcini panta iii.pdf
Documentele la ofertă
2.05.19 16:06
documentatia standart.semnat.pdf documentatia standart.semnat.pdf
Documentele la ofertă
2.05.19 16:09
anunt_de_participare.semnat.pdf anunt_de_participare.semnat.pdf
Documentele la ofertă
2.05.19 16:09

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

FCI "Capital" SRL

Preţul ofertei: 390 898,68 MDL
Statut: Descalificat

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Alte temeiuri de respingere a ofertei
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări