Statut Achiziţia nu a avut loc
Valoarea estimată fără TVA 2 666,67 MDL
Perioada clarificărilor: 25 apr 2019, 11:50 - 15 mai 2019, 10:30
Perioada de depunere a ofertelor: 15 mai 2019, 10:30 - 23 mai 2019, 14:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Setul conține: Ecran-5552 (160mm);Perforator:5560-2 (160mm); Clește pentru clipse: 5551 (170mm); Set universal de clame pentru toate grupele de dinți;Folii de latex, elasticitate – medie, 52 buc/cut
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan cel Mare 165
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Mariana Ciorba
Telefonul de contact
022-205265
Datele achizitiei
Data publicării
25 apr 2019, 11:44
Data ultimilor modificări
5 iul 2019, 15:59
Valoarea estimată (fără TVA)
2 666,67 MDL
Achizitii.md ID
21007619
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan cel Mare 165
Durata contractului
1 iun 2019 03:00 - 31 dec 2019 02:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Coferdam CPV: 33100000-1 - Echipamente medicale
Cantitatea: 2.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
anexa nr invitatie.docx
Documentele la ofertă
25.04.19 11:50
formularul f 4.1.xlsx
Documentele la ofertă
25.04.19 11:50
formularul f 4.2.xlsx
Documentele la ofertă
25.04.19 11:50
anunt de participare .docx
Documentele la ofertă
25.04.19 11:50
duae.docx
Documentele la ofertă
25.04.19 11:50
documentatia standard bunuri.doc
Documentele la ofertă
25.04.19 11:52

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Visiosystems SRL

Preţul ofertei: 5 562,78 MDL
Statut: Descalificat

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Oferta este neconformă
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Contestație
Depune o contestație
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări