Statut Finalizat
Valoarea estimată fără TVA 2 416 667 MDL
Perioada clarificărilor: 23 apr 2019, 17:52 - 7 mai 2019, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 7 mai 2019, 10:00 - 14 mai 2019, 10:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

(achiziție mixtă – bunuri+lucrări de instalare)
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
3100, MOLDOVA, mun.Bălţi, locality, p-ţa Independenţei, 1
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Ceremuș Liliana
Telefonul de contact
+37323154622
Datele achizitiei
Data publicării
Data ultimilor modificări
12 iun 2019, 8:27
Valoarea estimată (fără TVA)
2 416 667 MDL
Achizitii.md ID
21007533
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
3100, MOLDOVA, mun.Bălţi, mun.Bălţi, conform anexei
Durata contractului
20 mai 2019 03:00 - 31 dec 2019 02:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Achiziționarea elementelor de joacă cu instalare și amenajarea teritoriului adiacent CPV: 43300000-6 - Maşini şi echipament de construcţii
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
documentatia_standard_bunuri LP teren de joacă
Documentele la ofertă
FDA, specificatii, contract
23.04.19 17:52
caiet de sarcini teren joacă copii
Documentele la ofertă
1 filă
23.04.19 17:52
duae
Documentele la ofertă
18 file
23.04.19 17:52
anunt_de_participare - teren de joaca
tenderNotice
4 file
23.04.19 17:52
FORMULARE
Documentele la ofertă
3 file
23.04.19 17:52

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

"A.S. Vest grup" SRL

Achiziția este finalizată
Preţul ofertei: 2 373 715 MDL
Statut: Câștigătorul

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: În urma examinării,comparării și evaluării ofertelor depuse și în baza deciziei grupului de lucru nr. DAC-35/2019 din 15.05.2019 s-a decis atribuirea contractului de achiziție publică, agentului economic "A.S. Vest grup" SRL potrivit clasamentului și criteriului cel mai scăzut preț și respectarea tuturor cerințelor de calificare.
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări