Selectaţi tipul procedurii
Achizițiе comercială
21007450
1
Perioada de actualizare
de la
19.04.2019 15:41
până la 29.04.2019 12:00
până la 29.04.2019 12:00
2
Propunerea ofertelor
de la
29.04.2019 12:00
până la 07.05.2019 12:00
până la 07.05.2019 12:00
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare
5
Contract
Statut
Finalizat. Semnarea contractului
Valoarea estimată fără TVA
2 340 266,15 MDL
Perioada clarificărilor:
19 apr 2019, 15:41 - 29 apr 2019, 12:00
Perioada de depunere a ofertelor:
29 apr 2019, 12:00 - 7 mai 2019, 12:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Imposibil de abonat
în perioada Finalizat. Semnarea contractului
Reparația capitală a acoperișurilor clădirilor grădiniței de copii nr. 4 ” Andrieș” din mun. Hîncești.
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-3401, MOLDOVA, Hînceşti, mun.Hînceşti (r-l Hînceşti), or. Hincesti. str. Mihalcea Hincu,132
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
19 apr 2019, 15:41
Data ultimilor modificări
20 iun 2019, 13:30
Achizitii.md ID
21007450
MTender ID
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Lotul nr. 1 - Reparația capitală a acoperișurilor clădirilor grădiniței de copii nr. 4 ” Andrieș” din mun. Hîncești.
Buget: 2340266.15 MDL
Finalizată
Documentele procedurii de achiziție
caiet de sracini.signed.pdf
caiet de sracini.signed.pdf
Documentele la ofertă
CAIET DE SARCINI
19.04.19 15:41
anunt_de_participare sia rsap.signed.pdf
anunt_de_participare sia rsap.signed.pdf
Documentele la ofertă
ANUNT DE PARTICIPARE
19.04.19 15:41
documentatia_standard_lucrari (4).signed.pdf
documentatia_standard_lucrari (4).signed.pdf
Documentele la ofertă
DOCUMENTAȚIA ATANDARD
19.04.19 15:41
Data:
23 apr 2019, 16:10
Subiectul întrebării:
garantie pentru executarea lucrarilor
Întrebare:
Buna ziua, specifica-ti va rog care este temenul pentru garantia lucrarilor executate?
Răspuns (23 apr 2019, 16:20):
9.1 Perioada de garanţie pentru lucrările prevăzute la pct.2.1. al prezentului contract este de _5__ ani. ( vezi documentația standard, modelul de contractul completat, pct. 9.1)
Data:
26 apr 2019, 09:47
Subiectul întrebării:
garantie bancara
Întrebare:
Buna ziua! concretizati, va rog, forma garantiei pentru oferta acceptata este doar prin transfer la contul autoritatii contractante?
Răspuns (26 apr 2019, 10:00):
Buna ziua! Conform documentației de atribuire, pct. 3, pct 4.2 pct.7.3 din FDA, forma garanției pentru ofertă și forma garanției de buna execuție a contractului de achiziții este : prin transfer la contul autorității contractante conform datelor bancare :
Beneficiarul plăţii: Primăria mun. Hînceşti
Denumirea Băncii: Ministerul Finanţelor
Trezorăria regională Centru
Codul fiscal: 1007601004054
Contul de decontare: MD52TRPCEE518410A00769AA
Contul trezorerial: TREZMD2X
Contul bancar: MD52TRPCEE518410A00769AA
Trezoreria regională: Centru
cu nota ”Garanția pentru ofertă” sau “Garanția de bună execuție” sau “Pentru garanţia de bună execuție la procedura de achiziție publică nr. ______ din ___________.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK