Statut Achiziţia nu a avut loc
Valoarea estimată fără TVA 241 666,66 MDL
Perioada clarificărilor: 19 apr 2019, 15:07 - 24 apr 2019, 16:33
Perioada de depunere a ofertelor: 24 apr 2019, 16:33 - 13 mai 2019, 20:33
Începutul licitației: 14 mai 2019, 15:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Porți de acces, inclusiv instalarea
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Grigore Vieru, 1
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Elena Samoila
Telefonul de contact
022822237
Datele achizitiei
Data publicării
19 apr 2019, 14:58
Data ultimilor modificări
21 iun 2019, 8:32
Valoarea estimată (fără TVA)
241 666,66 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
241,67 MDL
Achizitii.md ID
21007446
Tipul procedurii
Procedură de valoare mică (bunuri)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Grigore Vieru, 1
Durata contractului
31 mai 2019 15:05 - 30 dec 2019 15:05
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Poartă glisantă de tip consolă cu deschidere automatizată nr.1, inclusiv lucrările de montare CPV: 44200000-2 - Produse structurale
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
2)
Denumirea
Poartă glisantă de tip consolă cu deschidere automatizată nr.2, inclusiv lucrările de montare CPV: 44200000-2 - Produse structurale
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
3)
Denumirea
Lucrări de demontare a porților existente CPV: 44200000-2 - Produse structurale
Cantitatea: 2.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
documentatia de atribuire.pdf documentatia de atribuire.pdf
Documentele la ofertă
19.04.19 15:07
formularul duae.pdf formularul duae.pdf
Criterii de eligibilitate
19.04.19 15:07
anunt_de_participare.pdf anunt_de_participare.pdf
tenderNotice
22.04.19 16:33

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Servalux

Preţul ofertei: 150 842 MDL
Statut: Descalificat

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Oferta nu corespunde documentației de atribuire
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

Maxprof Grup SRL

Preţul ofertei: 234 399,10 MDL
Statut: Descalificat

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Ofertantul nu corespunde altor criterii de selecție
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
3
Denumirea participantului:

OMTEK SRL

Preţul ofertei: 237 076 MDL
Statut: Descalificat

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Alte temeiuri de respingere a ofertei
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări