Selectaţi tipul procedurii
21007431
Statut
Anulat
Valoarea estimată fără TVA
430 500 MDL
Perioada clarificărilor:
19 apr 2019, 11:46 - 2 mai 2019, 13:00
Perioada de depunere a ofertelor:
2 mai 2019, 13:00 - 15 mai 2019, 13:15
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Lucrări de proiectare pentru amenajarea ramificațiilor și intersecțiilor cu sens giratoriu pe drumul M2 Drumul de centură al mun.Chişinău, km 0,00-6,55
Informația despre anulare
Motivul anulării
cancellation of an invalid procedure
Data anulării
22 mai 2019, 14:00
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, str. Bucuriei 12a
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
19 apr 2019, 11:39
Data ultimilor modificări
22 mai 2019, 14:00
Achizitii.md ID
21007431
MTender ID
CPV
71300000-1 - Servicii de inginerie
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Data:
22 apr 2019, 16:21
Subiectul întrebării:
Disparitate pe marginea documentației de atribuire
Întrebare:
Pct. 15 din anunțul de participare nu corespunde par. 3 al cap. II din documentația standard.
Pct. 11 din anunțul de participare nu corespunde par. 4 pct. 4.5 al cap. II din documentația standard.
Răspuns (22 apr 2019, 16:56):
Anunțul de participare stipulează documentele care urmează a fi obligatoriu încărcate în sistem pînă la termenul limită de depunere a ofertelor. Documentele de licitație prevăd criteriile minime de calificare cărora trebuie să corespundă operatorii economici calificați și respectiv formularele care vor fi solicitate pentru evaluarea corespunzătoare a ofertelor de către grupul de lucru. Oferta care o veți prezenta să fie însoțită de documentele solicitate în anunț, iar ulterior doar cîștigătorul va prezenta formularele solicitate prin documentele de licitație la solicitarea grupului de lucru. Termenul de execuție solicitat este conform pct. 4.5 al cap. II din documentația standard, în anunț termenul solicitat se corectează în ”5 luni calendaristice inclusiv perioada de timp necesară pentru verificarea documentației de proiect și deviz cu primirea avizului pozitiv al Î.S.,,Serviciul de Stat pentru Verificarea și Expertizarea Proiectelor și Construcțiilor””
Data:
22 apr 2019, 18:58
Subiectul întrebării:
Termenii și condițiile de executare solicitați:
Întrebare:
Ar fi binevenit să modificați termenul direct în anunțul de participare și să-l încărcați pe MTender, astfel toți operatorii economici vor fi informați în mod corect.
Răspuns (23 apr 2019, 08:25):
Documentația de atribuire conține toată informația pentru întocmirea ofertelor corect, de asemenea perioada solicitată este indicată în anunțul procedurii 31.10.2019
Data:
23 apr 2019, 11:31
Subiectul întrebării:
Documente de licitatie Cap. II Punctul 3 Criterii și cerințe de calificare
Întrebare:
As dori o mica explicatie. Companie de proiectari cu specialisti atestati cu potential ce poate face fata volumul de lucrari din prezentul contract care pe parcursul ultimilor 5 ani a executat lucrari de proiectare prin contracte de mica valoare(la licitatie nu pot participa ca nu au contracte asemanatoare cu cele cerute de procedura de achizitii, exact puctului 3) care cumulativ (aceste lucrari prin contracte de mica valoare) depasesc cu mult suma data de prezenta procedura si care la ”ÎS Serviciul de Stat pentru Verificarea și Expertizarea Proiectelor și Construcțiilor” nu au nici o lucrare sa stea pe lista neagra nu vor fi admisi la procedura de achizitii ca nu detin un contract asemanator care sa fie cel putin 75% din suma prezentului contract. Si ne mai plingem ca tinerii specialisti pleaca. (pai pentru faptul ca nu sunt promovati sa ramina)!
Răspuns (23 apr 2019, 15:12):
Pentru calificare la procedura de achiziție este necesar să faceți dovadă de îndeplinirea în ultimii 5 ani cel puţin a unui contract cu o valoare nu mai mică de 75% din valoarea viitorului contract, sau valoarea cumulată a tuturor contractelor executate în ultimul an de activitate să fie egală sau mai mare decît valoarea ofertei propuse. Aceste condiții sunt prevăzute în documentele de licitație fiind obligatorii pentru toți operatorii economici.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK