Achiziţie publică
21007422
Lot nr. 1
1
Perioada de actualizare
de la 19.04.2019 14:40
până la 28.04.2019 17:00
până la 28.04.2019 17:00
2
Propunerea ofertelor
de la 28.04.2019 17:00
până la 07.05.2019 11:00
până la 07.05.2019 11:00
3
Licitaţie
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut
Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA
162 500 MDL
Perioada clarificărilor:
19 apr 2019, 14:40 - 28 apr 2019, 17:00
Perioada de depunere a ofertelor:
28 apr 2019, 17:00 - 7 mai 2019, 11:00
Începutul licitației:
nu va fi folosită
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Cod CPV: 48200000-0
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, Piaţa Marii Adunări Naţionale 1
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
Data ultimilor modificări
19 apr 2019, 14:40
Valoarea estimată (fără TVA)
162 500 MDL
Achizitii.md ID
21007422
MTender ID
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, or. Chișinău, Piața Marii Adunări Naționale 1
Durata contractului
21 mai 2019 03:00 - 20 iul 2019 03:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Soluția centralizată de evidență a activelor centrelor de date
CPV: 48200000-0 - Pachete software pentru reţele, internet şi intranet
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Setările abonării sunt salvate.
Rețineți, puteți întotdeauna să vă întoarceți în secțiunea Abonări și să faceți modificări în frecvența primirii scrisorilor, să ștergeți sau să adăugați categorii și cumpărători.
Вы уже подписаны на данный CPV код
Documentele procedurii de achiziție
Documentele lotului
Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.
Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:
1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.
2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.
3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.
Calificarea participanţilor
№
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:
IT-LAB GRUP SRL
Preţul ofertei:
144 333,33 MDL
Statut:
Învingător
Pe motiv că a prezentat oferta în conformitate cu cerințele autorității contractante, fiind, totodată, unica ofertă pentru respectivul Lot.
16.05.19 10:09
Motivul: Pe motiv că a prezentat oferta în conformitate cu cerințele autorității contractante, fiind, totodată, unica ofertă pentru respectivul Lot.
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Documente de calificare
Data încărcării:
6.05.19 23:54
Data deschiderii:
7.05.19 11:00
Documente de depunere
Data încărcării:
6.05.19 23:53
Data deschiderii:
7.05.19 11:00
Propunere financiară
Data încărcării:
6.05.19 23:56
Data deschiderii:
7.05.19 11:00
Documente de calificare
Data încărcării:
6.05.19 23:56
Data deschiderii:
7.05.19 11:00
Documente de calificare
Data încărcării:
6.05.19 23:53
Data deschiderii:
7.05.19 11:00
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări
Document semnat cu succes
OK