Statut Finalizat
Valoarea estimată fără TVA 340 000 MDL
Perioada clarificărilor: 17 apr 2019, 18:07 - 1 mai 2019, 17:00
Perioada de depunere a ofertelor: 1 mai 2019, 17:00 - 15 mai 2019, 14:00
Începutul licitației: 16 mai 2019, 15:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Achiziționarea serviciilor de PR și relații cu presa pe piețele internaționale
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Mitropolit Dosoftei, 126
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Prozorovschi Adrian
Telefonul de contact
078800641
Datele achizitiei
Data publicării
15 apr 2019, 14:37
Data ultimilor modificări
16 mai 2019, 16:37
Valoarea estimată (fără TVA)
340 000 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
1 700 MDL
Achizitii.md ID
21007261
Tipul procedurii
Procedură de valoare mică (servicii)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Mitropolit Dosoftei, 126
Durata contractului
17 mai 2019 16:37 - 30 dec 2019 18:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Achiziționarea serviciilor de PR și relații cu presa pe piețele internaționale CPV: 79300000-7 - Studii de piaţă şi cercetare economică
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
Documentele lotului
the offer form f 3.1.docx
17.04.19 18:07
espd (duae) eng.doc
Mandatory will be completed in full, with the application of the electronic signature (signature and stamp of the enterprise). Note! In the process of completing the form, the bidder will select only one variant (eg YES or NO, and if necessary, fill in TEXT in the required fields).
17.04.19 18:07
specificatia de pret f4.2.docx
Se va completa obligatoriu, cu aplicarea semnaturii electronice (semnatura si stampila intreprinderii)
17.04.19 18:07
formularul ofertei f 3.1.docx
Se va completa obligatoriu, cu aplicarea semnaturii electronice (semnatura si stampila intreprinderii)
17.04.19 18:07
specificatia tehnica f 4.1.docx
Se va completa obligatoriu, cu aplicarea semnaturii electronice (semnatura si stampila intreprinderii)
17.04.19 18:07
notice of tender.docx
17.04.19 18:07
ipo eng.docx
17.04.19 18:07
duae.doc
Obligatoriu se va completa integral,cu aplicarea semnaturii electronice (semnatura si stampila intreprinderii). Nota! În cadrul procesului de completare a formularului, ofertantul va selecta doar o singura varianta de raspuns ( de ex. DA sau NU, iar dupa caz, în cîmpurile necesare, va completa cu TEXT).
17.04.19 18:07

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

VINCONNEXION SARL

Achiziția este finalizată
Preţul ofertei: 294 556 MDL
Statut: Câștigătorul

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Întrunirea condițiilor tehnice și de preț solicitate de către autoritatea contractantă. (Meeting the technical and price conditions requested by the contracting authority.)
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări