Servicii de formare profesională în domeniul contabilității și raportării financiare
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Instruirea angajaților Curții de Conturi se va realiza de către formatorii părții contractate și va include cel mult 40 de ore astronomice.
Instruirea teoretică și cea practică se va realiza în grupuri de minim 20 participanți, pentru total 100 angajați ai Curții de Conturi.
Cerințe față de furnizorii de servicii de formare a angajaților:
- să dispună de programe de formare profesională care să cuprindă tematicile de interes:
1. Aspecte teoretice privind prevederile: Legii contabilităţii şi raportării financiare Nr.287 din 15.12.2017; Legii contabilităţii Nr. 113 din 27.04.2007
2. Aspecte practice privind aplicarea: Legii contabilităţii şi raportării financiare Nr.287 din 15.12.2017; Legii contabilităţii Nr.l 13 din 27.04.2007
3. Aspecte teoretice şi practice privind Ordinul Ministerului Finanţelor Nr.216 din 28.12.2015 „Cu privire la aprobarea Planului de conturi contabile în sistemul bugetar şi a Normelor metodologice privind evidenţa contabilă şi raportarea financiară în sistemul bugetar”: Principiile contabilităţii. Organizarea atribuţiilor şi răspunderea pentru ţinerea evidenţei contabile. Politica de conturi.; Documentele justificative şi Registrele contabile. Cerinţe faţă de întocmirea lor. Corectarea erorilor contabile. Reguli generale de evaluare. Aprecierea cheltuielilor ulterioare, uzurii pentru mijloace fixe. Clasa „Venituri”, subclasele şi grupurile dc conturi ale acesteia; Clasa „Cheltuieli”, subclasele şi grupurile de conturi acesteia.; Clasificaţia bugetară a cheltuielilor; Clasa „Active nefinanciare”, subclasele şi grupurile de conturi acesteia; Casarea, transmiterea cu titlu gratuit a activelor nefinanciare; Clasa „Active financiare”, subclasele şi conturile acesteia; Clasa „Datorii”, subclasele şi conturile acesteia; Clasa „Mijloace transmise şi primite între conturi", subclasele şi conturile acesteia; Clasa „Rezultate", subclasele şi conturile acesteia; Clasa „Conturi extrabilanţicre”, subclasele şi conturile acesteia; Componenţa rapoartelor financiare a instituţiilor bugetare şi caracteristicile calitative; Sistemele informaţionale utilizate de instituţiile bugetare în prezentarea rapoartelor financiare.
4. Aspecte teoretice privind prevederile Ordinului Ministerului Finanţelor Nr.60 din 29.05.2012 „Cu privire la aprobarea Regulamentului privind inventarierea”
5. Aspecte privind Standardele Naționale de Contabilitate
6. Aspecte privind Standardele Internaționale de Audit
7. Standardele Internaționale de Raportare Financiară - principii generale.
- să elaboreze un test grilă de evaluare a cunoștințelor acumulate în cadrul cursului de instruire, format din 100 de întrebări tematice cu un singur răspuns corect;
- să pună la dispoziția Curții de Conturi setul de materiale teoretice și practice, precum și testul grilă și răspunsurile corecte în format electronic;
- să țină evidența frecvenței participanților la instruiri și să prezinte informația respectivă, pe suport de hârtie, Curții de Conturi la finele fiecărui curs de instruire.
Cerințe față de formatori:
- gradul științific deținut: doctor sau doctor habilitat în economie;
- experiență profesională în domeniu: minim 5 ani
- experiență didactică: minim 3 ani.
Documente obligatorii anexate la ofertă:
- CV al formatorilor;
- programe de instruiri;
Durata unei sesiuni de instruire: 40 ore astronomice (1 săptămână)
Perioada de desfășurare: iunie-iulie 2019
Numărul participanților: 100 persoane, repartizate în grupuri a câte minim 20 persoane.
Specificații de preț: 100000 MDL
-
caiet de sarcini instruiri_certificare.docx
ID: 55613ee7-e649-466e-871f-e137e44efb5d
Specificaţie tehnică
-
caiet de sarcini instruiri_certificare.docx
ID: 55613ee7-e649-466e-871f-e137e44efb5d
Specificaţie tehnică
-
caiet de sarcini instruiri_certificare.docx
ID: 55613ee7-e649-466e-871f-e137e44efb5d
Specificaţie tehnică
-
caiet de sarcini instruiri_certificare.docx
ID: 55613ee7-e649-466e-871f-e137e44efb5d
Specificaţie tehnică
-
documentație standard.docx
ID: 67624f80-9d2b-47b3-8d41-4b8e964a52fa
Documentele la ofertă
-
documentație standard.docx
ID: 67624f80-9d2b-47b3-8d41-4b8e964a52fa
Documentele la ofertă
-
duae_cerințele autorității contractante.pdf
duae_cerințele autorității contractante.pdf
ID: a440e28b-b03b-4f75-97b4-b29cb031f707
Documentele la ofertă
-
duae.doc
ID: a440e28b-b03b-4f75-97b4-b29cb031f707
Documentele la ofertă
-
duae pentru completare de către ofertanți.doc
ID: b7ee4d33-be05-41f2-8d49-9b866a816e5c
Documentele la ofertă
-
anunţul de participare.docx
ID: b7ee4d33-be05-41f2-8d49-9b866a816e5c
tenderNotice
-
anunţul de participare.docx
ID: b7ee4d33-be05-41f2-8d49-9b866a816e5c
tenderNotice
-
anunţul de participare.docx
ID: b7ee4d33-be05-41f2-8d49-9b866a816e5c
tenderNotice
-
caiet de sarcini instruiri_certificare.docx
ID: 31cec5e5-c278-4505-b827-19e103b7cecf19.04.19 15:00Specificaţie tehnică
-
caiet de sarcini instruiri_certificare.docx
ID: 31cec5e5-c278-4505-b827-19e103b7cecf17.04.19 11:24Specificaţie tehnică
-
caiet de sarcini instruiri_certificare.docx
ID: 31cec5e5-c278-4505-b827-19e103b7cecf15.04.19 11:08Specificaţie tehnică
Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.
Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:
1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.
2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.
3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.
DAD CONSULTING PLUS SRL
Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".