Statut Finalizat
Valoarea estimată fără TVA 2 000 000 MDL
Perioada clarificărilor: 12 apr 2019, 14:44 - 3 mai 2019, 14:00
Perioada de depunere a ofertelor: 3 mai 2019, 14:00 - 7 mai 2019, 14:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Servicii de reîncărcare a cartuşelor pentru imprimante laser (repetat)
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Puskin, 42
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Angela Prozorov
Telefonul de contact
022504506
Datele achizitiei
Data publicării
12 apr 2019, 14:29
Data ultimilor modificări
14 iun 2019, 11:30
Valoarea estimată (fără TVA)
2 000 000 MDL
Achizitii.md ID
21007195
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Puskin, 42
Durata contractului
1 iun 2019 14:41 - 30 dec 2019 14:41
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Servicii de reîncărcare a cartuşelor pentru imprimante laser (repetat) CPV: 50313200-4 - Servicii de întreţinere a fotocopiatoarelor
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
anexa nr. 1.signed.pdf anexa nr. 1.signed.pdf
Specificaţie tehnică
Anexa nr. 1
12.04.19 14:44
documentatia standart .signed.pdf documentatia standart .signed.pdf
Documentele la ofertă
Documentaţia standard
12.04.19 14:44
anunt de participare .signed.pdf anunt de participare .signed.pdf
tenderNotice
Anunţ de participare
12.04.19 14:44
duae .signed.pdf duae .signed.pdf
Documentele la ofertă
DUAE
12.04.19 14:44

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Aurmilion SRL

Achiziția este finalizată
Preţul ofertei: 2 445 395,84 MDL
Statut: Câștigătorul

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Motivele sunt indicate in scrisoarea de instiintare atasata.
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Contestație
Depune o contestație
К сожалению, вопросы можно задавать только во время периода "Activ".
Clarificări