Statut Finalizat
Valoarea estimată fără TVA 52 800 MDL
Perioada clarificărilor: 12 apr 2019, 10:46 - 26 apr 2019, 14:00
Perioada de depunere a ofertelor: 26 apr 2019, 14:00 - 3 mai 2019, 14:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Hârtie termică 80 mm x 40 m în rulou pentru imprimantele BIXOLON - conform anexei
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Puskin, 42
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Chirosca Irina
Telefonul de contact
022504658
Datele achizitiei
Data publicării
12 apr 2019, 10:25
Data ultimilor modificări
4 iun 2019, 16:32
Valoarea estimată (fără TVA)
52 800 MDL
Achizitii.md ID
21007165
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Puskin, 42
Durata contractului
27 mai 2019 10:37 - 30 dec 2019 10:45
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Hârtie termică 80 mm x 40 m în rulou pentru imprimantele BIXOLON - conform anexei CPV: 30192000-1 - Accesorii de birou
Cantitatea: 4800.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
duae .signed.pdf duae .signed.pdf
Documentele la ofertă
DUAE
12.04.19 10:46
anexa nr. 2 .signed.pdf anexa nr. 2 .signed.pdf
Specificaţie tehnică
Anexa nr. 2
12.04.19 10:46
anexa nr. 1 .signed.pdf anexa nr. 1 .signed.pdf
Specificaţie tehnică
Anexa nr. 1
12.04.19 10:46
anunt de participare .signed.pdf anunt de participare .signed.pdf
tenderNotice
Anunţ de participare
12.04.19 10:46
documentatia standard bunuri .signed.pdf documentatia standard bunuri .signed.pdf
Documentele la ofertă
Documentaţia standard
12.04.19 10:46

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

RADOP-OPT SRL

Achiziția este finalizată
Preţul ofertei: 32 799,84 MDL
Statut: Câștigătorul

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Motivele sunt indicate în scriosarea atașată
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

BASS Systems

Preţul ofertei: 53 760 MDL
Statut: în aşteptare
Istoria licitației
Vezi licitația
Contestație
Depune o contestație
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări