1
Perioada de actualizare
de la 11.04.2019 15:18
până la 22.04.2019 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 22.04.2019 10:00
până la 03.05.2019 10:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 4 980 MDL
Perioada clarificărilor: 11 apr 2019, 15:18 - 22 apr 2019, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 22 apr 2019, 10:00 - 3 mai 2019, 10:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

3.Fir sutura 10/0 pentru Fixarea cristalinului la scleră ace drepte !!!,
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD 2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Toma Ciorba nr.1
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Serviciul achizitii publice
Telefonul de contact
022250809, 022250707
Datele achizitiei
Data publicării
11 apr 2019, 14:58
Data ultimilor modificări
12 apr 2019, 8:51
Valoarea estimată (fără TVA)
4 980 MDL
Achizitii.md ID
21007143
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD 2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Toma Ciorba nr.1
Durata contractului
13 mai 2019 03:00 - 30 dec 2019 02:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
3.Fir sutura 10/0 pentru Fixarea cristalinului la scleră ace drepte !!!,10/0, doua ace drepte, sterila, oftalmica, polipropilen, albastru monofilament, 20 cm CPV: 33140000-3 - Consumabile medicale
Cantitatea: 30.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
documentatia_standard_bunuri.docx
Criterii de eligibilitate
11.04.19 15:18
duae.doc
Documentele la ofertă
11.04.19 15:18

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Lenses Grup

Preţul ofertei: 4 972,20 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Oferta corespunde cerințelor solicitate în caietul de sarcini și documentația standard
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

Labromed Laborator SRL

Preţul ofertei: 14 070 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări