Statut Anulat
Valoarea estimată fără TVA 4 158 000 MDL
Perioada clarificărilor: 11 apr 2019, 10:29 - 20 apr 2019, 12:00
Perioada de depunere a ofertelor: 20 apr 2019, 12:00 - 14 mai 2019, 11:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Sisteme de informare şi servere

Informația despre anulare
Motivul anulării
cancellation of an invalid procedure
Data anulării
28 iun 2019, 9:46
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, Piaţa Marii Adunări Naţionale 1
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Livia S
Telefonul de contact
+37322820954
Datele achizitiei
Data publicării
11 apr 2019, 9:04
Data ultimilor modificări
28 iun 2019, 9:46
Achizitii.md ID
21007110
CPV
48800000-6 - Sisteme de informare şi servere
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Lotul nr. 1 - Lot nr. 2
Buget: 560000.0 MDL
Anulată
Lotul nr. 2 - Lot nr. 1
Buget: 3598000.0 MDL
Anulată
Data:
13 apr 2019, 14:29
Subiectul întrebării:
Iso
Întrebare:
Buna ziua! Este necesar de prezentat certificat ISO al ofertantului, sau este suficient de prezentat certificat ISO al producătorului echipamentului? Vă mulțumesc pentru răspunsul D-ră promt!
Răspuns (13 apr 2019, 15:46):
Autoritatea contractantă solicită prezentarea Certificatului ISO 9001:2015, eliberat pe numele operatorului economic interesat de a participa la procedura de achiziție în cauză.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.