Selectaţi tipul procedurii
Statut
Anulat
Valoarea estimată fără TVA
790 000 MDL
Perioada clarificărilor:
10 apr 2019, 10:46 - 15 apr 2019, 9:00
Perioada de depunere a ofertelor:
15 apr 2019, 9:00 - 22 apr 2019, 9:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Servicii de curăţenie şi igienizare
Informația despre anulare
Motivul anulării
cancellation of an invalid procedure
Data anulării
2 mai 2019, 10:53
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2001, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, str. Tighina nr. 6
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Bistieru Alexandru
Telefonul de contact
+37369235958
Datele achizitiei
Data publicării
9 apr 2019, 10:13
Data ultimilor modificări
2 mai 2019, 10:53
Achizitii.md ID
21007017
MTender ID
CPV
90900000-6 - Servicii de curăţenie şi igienizare
Tipul procedurii
Procedură de valoare mică (servicii)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Data:
11 apr 2019, 11:44
Subiectul întrebării:
Consumabile/ Periodicitatea efectuării serviciilor de curățenie în birouri
Întrebare:
Bună ziua, rog să specificați:
1. consumabilele/detergenții sunt asigurate de către beneficiar sau prestator?
2. curațenie biruorilor, sălilor de ședință, săli sport sunt efectuate de 2ori/ săptămînă??
Mulțumesc.
Răspuns (15 apr 2019, 07:53):
buna ziuua
consumabilile /detergentii vor fi asiguratie de beneficiar.
curațenie biruorilor, sălilor de ședință, săli sport vor fi efectuate de 2ori pe săptămînă
Data:
11 apr 2019, 19:01
Subiectul întrebării:
numarul personalulului
Întrebare:
buna ziua rugam sa specificati numarul personalului si graficul de lucrul a personalului...
multumesc
Răspuns (15 apr 2019, 07:57):
buna ziua
grafigul de lucru de de luni pînă vineri de la 07.00 pînă la 15.00
numarul de lucratori pentru lot 2-6 minim 2 persoane in interior, o persoana pentru spatiul adiacent
Data:
12 apr 2019, 08:44
Subiectul întrebării:
numarul personalului pentru fiecare lot in parte
Întrebare:
buna ziua ,odata ce nu raspundeti la tel pentru unele claritati ,rugam
1 sa specificati numarul personalului solicitat pentru fiecare lot in parte si graficul de munca . 2 consumabile ,detergentii sunt asigurate de catre cine? 3. graficul de munca in izolator ?
4. curatenia birouri,sali de sport si sali de sedinta sunt planificate doar de 2 ori pe saptamina sau la necesitate se face si zilnic ?
5. curatenia spatiului adiacent fiti mai explicit ce intra doar curatenie maturat sau angajatii mai sunt pusi sa vopseasca ,etc... va multumim si asteptam sa raspundeti
Răspuns (15 apr 2019, 08:03):
buna ziua consumabilile /detergentii vor fi asiguratie de beneficiar. curațenie biruorilor, sălilor de ședință, săli sport vor fi efectuate de 2ori pe săptămînă. grafigul de lucru de de luni pînă vineri de la 07.00 pînă la 15.00 numarul de lucratori pentru lot 2-6 minim 2 persoane in interior, o persoana pentru spatiul adiacen
pentru lotul 1 minim 5 persoane in interior, o persoana pentru spatiul adiacen. in izolator zilnic de la 07.00 pina 09.00. spatiului adiacent se matura si se duce gunoiul, iarna curata teritoriul de zapada.
Data:
13 apr 2019, 15:17
Subiectul întrebării:
Explicatia
Întrebare:
Vă rugăm să indicați suprafața exterioară de curățare pentru fiecare lot separat?
Vă rugăm să indicați numărul și mărimea covoarelor necesare pentru curățarea chimică individuală pentru fiecare lot?
Vă rugăm să precizați numărul de zone snitrice pentru fiecare lot separat?
Răspuns (15 apr 2019, 08:08):
suprafața exterioară de curățare variaza de situatia climaterica, de la 200 mp pina la 1000mp.
la fiecare lot sunt maxim 4 covoare cu suprafata medie de 15-20 mp.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK