Statut Finalizat
Valoarea estimată fără TVA 1 960 402 MDL
Perioada clarificărilor: 9 apr 2019, 10:01 - 22 apr 2019, 9:00
Perioada de depunere a ofertelor: 22 apr 2019, 9:00 - 3 mai 2019, 9:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Lucrări de reparatie a str. Industriale, com. Stăuceni
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
4839, MOLDOVA, mun.Chişinău, s.Stăuceni, Alexei Mateevici
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
VALENTIN SITNIC
Telefonul de contact
022326670
Datele achizitiei
Data publicării
9 apr 2019, 9:31
Data ultimilor modificări
20 mai 2019, 8:42
Valoarea estimată (fără TVA)
1 960 402 MDL
Achizitii.md ID
21007014
Tipul procedurii
Procedură de valoare mică (lucrări)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
4839, MOLDOVA, mun.Chişinău, s.Stăuceni, Alexei Mateevici
Durata contractului
13 mai 2019 08:00 - 31 dec 2019 08:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lucrări de reparatie a str. Industriale, com. Stăuceni CPV: 45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
documentatia_standard_lucrari (2).semnat.pdf documentatia_standard_lucrari (2).semnat.pdf
Documentele la ofertă
Documentatia standart
9.04.19 10:01
anunt.semnat.pdf anunt.semnat.pdf
tenderNotice
Anunt
9.04.19 10:01
caiet de sarcini.semnat (1).pdf caiet de sarcini.semnat (1).pdf
Specificaţie tehnică
Caiet de sarcini
9.04.19 10:01
duae (4).semnat (4).pdf duae (4).semnat (4).pdf
Documentele la ofertă
DUAE
15.04.19 11:51

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

PULTUSK INVEST

Achiziția este finalizată
Preţul ofertei: 1 616 215,89 MDL
Statut: Câștigătorul

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: corespunde cerintelor solicitate si a propus cel mai mic pret.
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

ANDIG TRANS

Preţul ofertei: 1 663 806,90 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
3
Denumirea participantului:

Norton SRL

Preţul ofertei: 1 767 652,18 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Contestație
Depune o contestație
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări