Selectaţi tipul procedurii
1
Perioada de actualizare
de la
05.04.2019 17:59
până la 10.04.2019 17:14
până la 10.04.2019 17:14
2
Propunerea ofertelor
de la
10.04.2019 17:14
până la 15.04.2019 17:14
până la 15.04.2019 17:14
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare
5
Contract
Statut
Finalizat. Semnarea contractului
Valoarea estimată fără TVA
2 500 000 MDL
Perioada clarificărilor:
5 apr 2019, 17:59 - 10 apr 2019, 17:14
Perioada de depunere a ofertelor:
10 apr 2019, 17:14 - 15 apr 2019, 17:14
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Imposibil de abonat
în perioada Finalizat. Semnarea contractului
Reparatii capitale pe interior a 26 de odai si a coridorului, etajul 3 blocul 2 al Centrului de plasament
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2070, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Valea Radiului, 16
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Stoiciu Cristina
Telefonul de contact
078739343/022796112
E-mail
Datele achizitiei
Data publicării
5 apr 2019, 17:59
Data ultimilor modificări
16 apr 2019, 14:19
Achizitii.md ID
21006955
MTender ID
CPV
45400000-1 - Lucrări de finisare a construcţiilor
Tipul procedurii
Procedură de valoare mică (lucrări)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Documentele procedurii de achiziție
anunt de participare reparatii capitale.pdf
anunt de participare reparatii capitale.pdf
Documentele la ofertă
5.04.19 17:59
caiet de sarcini nr 2 coridor.pdf
caiet de sarcini nr 2 coridor.pdf
Documentele la ofertă
5.04.19 17:59
caiet de sarcini nr 1 incaperi.pdf
caiet de sarcini nr 1 incaperi.pdf
Documentele la ofertă
5.04.19 17:59
documentatia_standard_lucrari reparatii capitale.pdf
documentatia_standard_lucrari reparatii capitale.pdf
Documentele la ofertă
8.04.19 17:14
Data:
7 apr 2019, 17:57
Subiectul întrebării:
P.32 Cerinte de calificare
Întrebare:
Buna ziua!
AC nu are dreptul si nici pîrghii legale de a obliga OE sa execute lucrari sau volume de lucrari mai multe sa ce difera de caietul de sarcini. Conform legislatiei depistarea si luarea in calcul a volumelor sau a lucrarilor care nu sunt incluse in caietul de sarcini nu este in obligatia OE. Aceasta sta strict in obligatia AC prin contractarea companiilor de proiectare si/sau elaboratorilor de devize.
Răspuns (8 apr 2019, 10:46):
Devizele sunt proiectate si certificate de catre companii specializate. Respectiv nu exista lucrari ce nu au fost incluse in caietul de sarcini, si nimeni nu va obliga sa executati lucrari adaugatoare. Aceasta cerinta este inclusa cu scopul de a proteja AC de situatii in care OE ofera un pret exagerat de mic, doar pentru a cistiga contractul, ca dupa care sa inventeze pseudo-lucrari pentru a majora valoarea contractului.
Deasemenea, va atentionez despre obligativitatea de a face personal cunostinta cu obiectul contractului, pentru a exclude unele nelamuriri care pot aparea ulterior semnarii unui contract de antrepriza fara a fi studiate toate detaliile.
Data:
8 apr 2019, 16:54
Subiectul întrebării:
Documentele de licitatie
Întrebare:
Este posibil sa incarcati si documentatia standart al procedurii integral?
Răspuns (8 apr 2019, 17:15):
Deja incarcat
Data:
9 apr 2019, 09:17
Subiectul întrebării:
formulare
Întrebare:
spune-
ti va rog care este relevanta formularelor F4.1 si F4.2 la achizitii de lucrarri ...aceste formulare sint specifice achizitii bunuri...daca totusi sunt relevante unde sunt specificate forma lor in documentele de licitatie?
Răspuns (9 apr 2019, 13:46):
Aceste acte au fost solicitate din inertie, puteti sa le ignorati, ele nu vor fi luate ca baza de calificare
Data:
10 apr 2019, 14:53
Subiectul întrebării:
clarificare deviz
Întrebare:
Buna ziua! Va rugam sa ne explicati daca se poate aceste doua caiete de sarcini de intrunit in un deviz local (oferta tehnica F3,5,7 )doar este un lot ori asa cum ati facut caietele de sarcini separat dar se scrie formularul F3,1 unul adica o suma ? ?
Răspuns (10 apr 2019, 16:33):
Devizele va rugam sa fie conform caietelor de sarcini, adica separate.
Oferta va fi una, per lot, respectiv un pret comun, dar va rugam sa specificati cuantumul fiecarei pozitii
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK