1
Perioada de actualizare
de la 04.04.2019 17:47
până la 19.04.2019 15:00
2
Propunerea ofertelor
de la 19.04.2019 15:00
până la 25.04.2019 10:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 256 834 MDL
Perioada clarificărilor: 4 apr 2019, 17:47 - 19 apr 2019, 15:00
Perioada de depunere a ofertelor: 19 apr 2019, 15:00 - 25 apr 2019, 10:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

45 pers.x 214 zile = 9630 zile/pers.
Pregătirea şi acordarea zilnică a alimentaţiei în formă de prînzuri calde de la 12-00 pînă la 15-00.
1.Programul de activitate a întreprinderii de alimentaţie publică este de 214 zile calendaristice (începînd cu 01.05.2019 pînă la 30.11.2019 inclusiv).

2.Meniul aproximativ pe o
săptămână:

Prînzuri din 4-5 feluri:
– felul întîi (250 gr. pentru o persoană);
– felul doi (garnir 200 gr. pentru o persoană şi bucate din carne sau peşte nu mai puţin de 75 gr. pentru o persoană);
– băutură (ceai, compot, lapte, chefir) – 200 gr. pentru o persoană);
– coptură proaspătă nu mai puțin de 75 gr. pentru o persoană.
Cantitatea pîinii trebuie să fie nu mai puţin de 200 gr. pentru o persoană.
Numărul de calorii - nu mai puţin de 1500

Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
3100, MOLDOVA, mun.Bălţi, locality, str. Independenței, 1
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Ceremuș Liliana
Telefonul de contact
+37323154622
Datele achizitiei
Data publicării
Data ultimilor modificări
11 apr 2019, 12:15
Valoarea estimată (fără TVA)
256 834 MDL
Achizitii.md ID
21006901
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
3100, MOLDOVA, mun.Bălţi, mun.Bălţi, la cantina prestatorului de servicii
Durata contractului
1 mai 2019 03:00 - 31 dec 2019 02:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Servicii de alimentare a persoanelor social-vulnerabile, conform necesităților DASPF a Primăriei mun. Bălți (raionul ”Pămînteni”) CPV: 55510000-8 - Servicii de cantină
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
anunt_de_participare - servicii cantina
tenderNotice
5 file
4.04.19 17:47
documentatia_standard_SERVICII CANTINA
Documentele la ofertă
37 file
4.04.19 17:47
DUAE servicii cantina
Documentele la ofertă
14 file
4.04.19 17:47
modificat - documentatia_standard_servicii-LP
Documentele la ofertă
modificat formularul-tip (Ordinul MF nr.174)
9.04.19 11:48
modificat - anunt_de_participare - servicii cantina
tenderNotice
modificare la p.15 și p.20
9.04.19 11:48

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

S.R.L. CRASTEIA-AURICA

Preţul ofertei: 256 834 MDL
Statut: Învingător
Motivul: În urma examinării,comparării și evaluării ofertelor depuse și în baza deciziei grupului de lucru nr. DAC-27/2019 din 25.04.2019 s-a decis atribuirea contractului de achiziție publică la lotul nr. 1 agentului economic , SRL Crasteia-Aurica potrivit clasamentului și criteriului cel mai bun raport calitate-preţ și respectarea tuturor cerințelor de calificare, cu punctajul acumulat 95 de puncte.
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări