Achiziţie publică
21006901
LOT 1 – Servicii de alimentare a persoanelor social-vulnerabile, conform necesităților DASPF a Primăriei mun. Bălți (cartierul 8)
1
Perioada de actualizare
de la 04.04.2019 17:47
până la 19.04.2019 15:00
până la 19.04.2019 15:00
2
Propunerea ofertelor
de la 19.04.2019 15:00
până la 25.04.2019 10:00
până la 25.04.2019 10:00
3
Licitaţie
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut
Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA
256 833 MDL
Perioada clarificărilor:
4 apr 2019, 17:47 - 19 apr 2019, 15:00
Perioada de depunere a ofertelor:
19 apr 2019, 15:00 - 25 apr 2019, 10:00
Începutul licitației:
nu va fi folosită
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
45 pers.x 214 zile = 9630 zile/pers.
Pregătirea şi acordarea zilnică a alimentaţiei în formă de prînzuri calde de la 12-00 pînă la 15-00.
1.Programul de activitate a întreprinderii de alimentaţie publică este de 214 zile calendaristice (începînd cu 01.05.2019 pînă la 30.11.2019 inclusiv).
2.Meniul aproximativ pe o
săptămână:
Prînzuri din 4-5 feluri:
– felul întîi (250 gr. pentru o persoană);
– felul doi (garnir 200 gr. pentru o persoană şi bucate din carne sau peşte nu mai puţin de 75 gr. pentru o persoană);
– băutură (ceai, compot, lapte, chefir) – 200 gr. pentru o persoană);
– coptură proaspătă nu mai puțin de 75 gr. pentru o persoană.
Cantitatea pîinii trebuie să fie nu mai puţin de 200 gr. pentru o persoană.
Numărul de calorii - nu mai puţin de 1500
Pregătirea şi acordarea zilnică a alimentaţiei în formă de prînzuri calde de la 12-00 pînă la 15-00.
1.Programul de activitate a întreprinderii de alimentaţie publică este de 214 zile calendaristice (începînd cu 01.05.2019 pînă la 30.11.2019 inclusiv).
2.Meniul aproximativ pe o
săptămână:
Prînzuri din 4-5 feluri:
– felul întîi (250 gr. pentru o persoană);
– felul doi (garnir 200 gr. pentru o persoană şi bucate din carne sau peşte nu mai puţin de 75 gr. pentru o persoană);
– băutură (ceai, compot, lapte, chefir) – 200 gr. pentru o persoană);
– coptură proaspătă nu mai puțin de 75 gr. pentru o persoană.
Cantitatea pîinii trebuie să fie nu mai puţin de 200 gr. pentru o persoană.
Numărul de calorii - nu mai puţin de 1500
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
3100, MOLDOVA, mun.Bălţi, locality, str. Independenței, 1
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
Data ultimilor modificări
11 apr 2019, 12:15
Valoarea estimată (fără TVA)
256 833 MDL
Achizitii.md ID
21006901
MTender ID
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
3100, MOLDOVA, mun.Bălţi, mun.Bălţi, la cantina prestatorului de servicii
Durata contractului
1 mai 2019 03:00 - 31 dec 2019 02:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Servicii de alimentare a persoanelor social-vulnerabile, conform necesităților DASPF a Primăriei mun. Bălți (cartierul 8)
CPV: 55510000-8 - Servicii de cantină
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Setările abonării sunt salvate.
Rețineți, puteți întotdeauna să vă întoarceți în secțiunea Abonări și să faceți modificări în frecvența primirii scrisorilor, să ștergeți sau să adăugați categorii și cumpărători.
Вы уже подписаны на данный CPV код
Documentele procedurii de achiziție
modificat - documentatia_standard_servicii-LP
Documentele la ofertă
modificat formularul-tip (Ordinul MF nr.174)
9.04.19 11:48
modificat - anunt_de_participare - servicii cantina
tenderNotice
modificare la p.15 și p.20
9.04.19 11:48
Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.
Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:
1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.
2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.
3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.
Calificarea participanţilor
№
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:
S.R.L. CRASTEIA-AURICA
Preţul ofertei:
256 833 MDL
Statut:
Învingător
În urma examinării,comparării și evaluării ofertelor depuse și în baza deciziei grupului de lucru nr. DAC-27/2019 din 25.04.2019 s-a decis atribuirea contractului de achiziție publică la lotul nr. 2 agentului economic , SRL Crasteia-Aurica potrivit clasamentului și criteriului cel mai bun raport calitate-preţ și respectarea tuturor cerințelor de calificare, cu punctajul acumulat 95 de puncte.
20.05.19 16:45
Motivul: În urma examinării,comparării și evaluării ofertelor depuse și în baza deciziei grupului de lucru nr. DAC-27/2019 din 25.04.2019 s-a decis atribuirea contractului de achiziție publică la lotul nr. 2 agentului economic , SRL Crasteia-Aurica potrivit clasamentului și criteriului cel mai bun raport calitate-preţ și respectarea tuturor cerințelor de calificare, cu punctajul acumulat 95 de puncte.
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
уведом1semnat.pdf
ID: 013aad00-452e-4000-b033-21a1faec9bb1
Documente de calificare
Data încărcării:
24.04.19 13:21
Data deschiderii:
25.04.19 10:00
ordinsemnat.pdf
ID: 066957d6-ab75-40d8-82c0-10c6f7325409
Documente de calificare
Data încărcării:
24.04.19 13:21
Data deschiderii:
25.04.19 10:00
tabelcar8semnat.pdf
ID: 171453cd-88d9-4200-be45-55b530344bda
Documente de eligibilitate
Data încărcării:
24.04.19 13:21
Data deschiderii:
25.04.19 10:00
meniu2.pdf
ID: 34614a76-9da5-45e7-ab3d-fd9937220827
Documente de calificare
Data încărcării:
24.04.19 13:21
Data deschiderii:
25.04.19 10:00
meniu3.pdf
ID: 478c33b5-1a25-496e-bcf4-316a30c7f1b1
Documente de calificare
Data încărcării:
24.04.19 13:21
Data deschiderii:
25.04.19 10:00
contract4.pdf
ID: 5458cc8d-bdcd-441f-9031-9dcfa7514835
Documente de depunere
Data încărcării:
24.04.19 13:21
Data deschiderii:
25.04.19 10:00
contract3.pdf
ID: 62b970bc-6acc-4c96-bbf8-73c0b12dcbd7
Documente de depunere
Data încărcării:
24.04.19 13:21
Data deschiderii:
25.04.19 10:00
ofertacar8(2)semnat.pdf
ID: 63c0443c-7963-4a35-8bf5-3dc44b2c4964
Documente de eligibilitate
Data încărcării:
24.04.19 13:21
Data deschiderii:
25.04.19 10:00
екстрасsemnat.pdf
ID: 65b78476-07a8-40bb-adbb-4b843b272a10
Documente de calificare
Data încărcării:
24.04.19 13:21
Data deschiderii:
25.04.19 10:00
уведомлениеsemnat.pdf
ID: 677a6825-73a7-46bb-ae11-603a69510f09
Documente de calificare
Data încărcării:
24.04.19 13:21
Data deschiderii:
25.04.19 10:00
duaesemnat.pdf
ID: 681feeff-a2e7-42a0-a47f-cef0975fcfd0
Documente de eligibilitate
Data încărcării:
24.04.19 13:21
Data deschiderii:
25.04.19 10:00
tabel1car8.pdf
ID: 74cce28d-f0c0-4304-9b3c-170341c7cf3e
Documente de eligibilitate
Data încărcării:
24.04.19 13:21
Data deschiderii:
25.04.19 10:00
contract2.pdf
ID: 7b2fcada-5088-4322-a257-8d271287d8d0
Documente de depunere
Data încărcării:
24.04.19 13:21
Data deschiderii:
25.04.19 10:00
listadecontractedeprestareaserviciilordealimentatiepublicasemnat.pdf
ID: 7db17c50-99dc-43b0-bbbb-8088f0e0419e
Documente de calificare
Data încărcării:
24.04.19 13:21
Data deschiderii:
25.04.19 10:00
сертификатsemnat.pdf
ID: 9aff70e0-be67-440a-90c5-2c8bf9f626e0
Documente de calificare
Data încărcării:
24.04.19 13:21
Data deschiderii:
25.04.19 10:00
ветеринарsemnat.pdf
ID: bcbf6855-2e08-4aab-a8f4-a3ba5289eaf8
Documente de calificare
Data încărcării:
24.04.19 13:21
Data deschiderii:
25.04.19 10:00
informatiesemnat.pdf
ID: be837200-3791-4ab4-91d5-fc55f8edc72b
Documente de calificare
Data încărcării:
24.04.19 13:21
Data deschiderii:
25.04.19 10:00
meniu.pdf
ID: d6afa738-1e00-4aab-86ee-f0a1555d7473
Documente de calificare
Data încărcării:
24.04.19 13:21
Data deschiderii:
25.04.19 10:00
contract.pdf
ID: e8d442cf-162f-46b2-b921-d14b29fcd4cf
Documente de depunere
Data încărcării:
24.04.19 13:21
Data deschiderii:
25.04.19 10:00
garantie8car.pdf
ID: f7719cf1-aa62-46b3-8029-33910712e8aa
Documente de eligibilitate
Data încărcării:
24.04.19 13:21
Data deschiderii:
25.04.19 10:00
Istoria licitației
Vezi licitația
LOT 1 – Servicii de alimentare a persoanelor social-vulnerabile, conform necesităților DASPF a Primăriei mun. Bălți (cartierul 8)
Data:
11 apr 2019, 12:15
Subiectul întrebării:
DUAE
Întrebare:
Buna Ziua . In DUAE partea a IV capitoloul A unde este pusa intrebarea daca informatii sunt disponibile gratuit pentru autoritati dintro baza de date nationale, ce scriem ?
Răspuns (12 apr 2019, 10:22):
Bună ziua. Menționați dacă informațiile indicate sunt sau nu disponibile gratuit pentru autoritati dintro baza de date nationale. Dacă da - dați link-ul.
LOT 1 – Servicii de alimentare a persoanelor social-vulnerabile, conform necesităților DASPF a Primăriei mun. Bălți (cartierul 8)
Data:
12 apr 2019, 16:24
Subiectul întrebării:
подпись
Întrebare:
добрый день. подскажите где должна быть электронная подпись в DUAE ? В начале бланка или в конце , или на каждой странице . спасибо
Răspuns (13 apr 2019, 09:23):
În Anexa nr.1 la Ordinul nr.177 din 9 octombrie 2018 emis de Ministerul Finanțelor este prevăzut spațiul de la sfîrșitul documentului DUAE:
Nume: [text]
Poziția: [text]
Data: [date]
Locul: [text]
Semnătura
Dacă nu este posibil tehnic, aplicați semnătura pe prima foaie. Nu este necesară semnătura pe fiecare pagină.
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări
Document semnat cu succes
OK