Statut Achiziţia nu a avut loc
Valoarea estimată fără TVA 308 821,24 MDL
Perioada clarificărilor: 1 apr 2019, 17:20 - 9 apr 2019, 9:00
Perioada de depunere a ofertelor: 9 apr 2019, 9:00 - 13 apr 2019, 10:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Conform listei cantităților de lucrări prevăzut în caietul de sarcini.
Condițiile special de care depinde îndeplinirea contractului: a) preţul lucrărilor include toate cheltuielile, inclusiv TVA şi trebuie să fie fix pe toată perioada de executare a contractului; b) preţul ofertei se stabileşte de către ofertant în baza cerinţelor care le-a primit de la organizatorul procedurii de achiziție. Cheltuielile suplimentare, volumul lucrărilor incluse în sarcina de lucru dar care nu au fost luate în considerație de ofertant la prezentarea preţului, nu se acoperă de către Beneficiar; c) Participanţii asigură efectuarea lucrărilor în conformitate cu documentaţia de deviz şi se vor conduce de Legea privind calitatea în construcţii
nr.721 din 02.02.1996 şi Legea privind protecţia consumatorilor nr.105 din 13.03.2003; Informației Ministerului Dezvoltării regionale și Construcției nr.864 din 01.05.2017 cu privire la determinarea valorii obiectelor de construcții; MO din 12.05.2017 d) Contractul se încheie între beneficiarul de stat şi ofertantul câștigător în termen de 2 zile de la data la care i-a fost remis spre semnare; e) Lucrările vor începe în decurs de 3 zile de la semnarea contractului si primirii ordinului de începere a execuţiei lucrărilor. f) Termenul de garanţie a lucrărilor prestate este de 6 ani din momentul recepţiei lucrărilor; g) Agentul economic va garanta executarea contractului, depunând o garanţie de asigurare a executării contractului în sumă de 5 % din suma contractului, în timpul încheierii contractului. Garanţia de asigurare a executării contractului se constituie de către ofertant în scopul asigurării autorităţii contractante de îndeplinirea cantitativă, calitativă şi în perioada convenită a contractului.
Dirigintele de șantier autorizat pentru îndeplinirea lucrărilor conform caietului de sarcini.
**** Dacă oferta, inclusiv documentele de calificare care o însoţesc, nu corespund cerinţelor prestabilite în prezentul caiet de sarcini sau acestea nu sunt completate, semnate în modul corespunzător, ea va fi respinsă de către autoritatea contractantă, şi nu poate fi rectificată în scopul corespunderii cerințelor înaintate.
Termenii și condițiile de livrare/prestare/executare solicitați:
I etapă – 15.08.2019
II etapa – 15.08.2020
ÎN CAZ DE NECESITATE LA SOLICITAREA AC OPERATORII ECONOMICI VOR PREZENTA ACTELE SOLICITATE ÎN TERMEN DE O ZI.
Toate documentele menţionate în punctul 12 din ANUNȚ vor fi completate fără nici o modificare sau abatere de la original, spaţiile goale fiind completate cu informaţia solicitată. Completarea defectuoasă a formularelor poate atrage respingerea ofertei ca fiind necorespunzătoare.
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2060, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Bd. Traian 21/2
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Inna Frunză
Telefonul de contact
+37322776711
Datele achizitiei
Data publicării
1 apr 2019, 17:20
Data ultimilor modificări
18 apr 2019, 14:29
Achizitii.md ID
21006774
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Tipul procedurii
Procedură de valoare mică (lucrări)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Data:
4 apr 2019, 12:45
Subiectul întrebării:
Anunt de participare
Întrebare:
Ati indicat executarea lucrarilor in 2 etape, ce lucrari necesita sa fie executate in 2019 si respectiv 2020, si ce suma este alocata pentru 2019 si respectiv 2020?
Răspuns (4 apr 2019, 13:28):
Având în vedere că operatorul economic care va fi desemnat câștigător va trebui să efectueze lucrările doar în perioada aflării instituției în vacanță, există riscul că nu vor reuși desfășurarea tuturor lucrărilor necesare. Din acest motiv ținem să menționăm că lucrările se vor desfășura în 2 etape. Este Necesar efectuarea tuturor lucrări prevăzute în caiet de sarcini. Dacă operatorul economic nu va reuși executarea tuturor lucrări în anul 2019, trebuie să aducă încăperea la condiții satisfăcătoare pentru funcționare și vor continua lucrările respective în etapa a doua.
Data:
4 apr 2019, 13:37
Subiectul întrebării:
Anunt de participare
Întrebare:
Daca operatorul economic reuseste sa efectueze lucrarile in termen aflarii institutiei in vacanta achitarea va fi de 100 %
Răspuns (4 apr 2019, 14:21):
Da dacă reușește executarea lucrării în termen aflării instituției în vacanță va fi achitat 100%
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.