Statut Finalizat
Valoarea estimată fără TVA 1 106 274,96 MDL
Perioada clarificărilor: 1 apr 2019, 12:07 - 9 apr 2019, 11:30
Perioada de depunere a ofertelor: 9 apr 2019, 11:30 - 13 apr 2019, 10:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Conform listei cantităților de lucrări prevăzut în caietul de sarcini.
Condițiile special de care depinde îndeplinirea contractului: a) preţul lucrărilor include toate cheltuielile, inclusiv TVA şi trebuie să fie fix pe toată perioada de executare a contractului; b) preţul ofertei se stabileşte de către ofertant în baza cerinţelor care le-a primit de la organizatorul procedurii de achiziție. Cheltuielile suplimentare, volumul lucrărilor incluse în sarcina de lucru dar care nu au fost luate în considerație de ofertant la prezentarea preţului, nu se acoperă de către Beneficiar; c) Participanţii asigură efectuarea lucrărilor în conformitate cu documentaţia de deviz şi se vor conduce de Legea privind calitatea în construcţii nr.721 din 02.02.1996 şi Legea privind protecţia consumatorilor nr.105 din 13.03.2003; Informației Ministerului Dezvoltării regionale și Construcției nr.864 din 01.05.2017 cu privire la determinarea valorii obiectelor de construcții; MO din 12.05.2017 d) Contractul se încheie între beneficiarul de stat şi ofertantul câștigător în termen de 2 zile de la data la care i-a fost remis spre semnare; e) Lucrările vor începe în decurs de 3 zile de la semnarea contractului si primirii ordinului de începere a execuţiei lucrărilor. f) Termenul de garanţie a lucrărilor prestate este de 6 ani din momentul recepţiei lucrărilor; g) Agentul economic va garanta executarea contractului, depunând o garanţie de asigurare a executării contractului în sumă de 5 % din suma contractului, în timpul încheierii contractului. Garanţia de asigurare a executării contractului se constituie de către ofertant în scopul asigurării autorităţii contractante de îndeplinirea cantitativă, calitativă şi în perioada convenită a contractului.
Dirigintele de șantier autorizat pentru îndeplinirea lucrărilor conform caietului de sarcini.
**** Dacă oferta, inclusiv documentele de calificare care o însoţesc, nu corespund cerinţelor prestabilite în prezentul caiet de sarcini sau acestea nu sunt completate, semnate în modul corespunzător, ea va fi respinsă de către autoritatea contractantă, şi nu poate fi rectificată în scopul corespunderii cerințelor înaintate.
Termenii și condițiile de livrare/prestare/executare solicitați:
I etapă – 15.08.2019
II etapa – 15.08.2020
ÎN CAZ DE NECESITATE LA SOLICITAREA AC OPERATORII ECONOMICI VOR PREZENTA ACTELE SOLICITATE ÎN TERMEN DE O ZI.
Toate documentele menţionate în punctul 12 din ANUNȚ vor fi completate fără nici o modificare sau abatere de la original, spaţiile goale fiind completate cu informaţia solicitată. Completarea defectuoasă a formularelor poate atrage respingerea ofertei ca fiind necorespunzătoare.
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2060, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Bd. Traian 21/2
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Inna Frunză
Telefonul de contact
+37322776711
Datele achizitiei
Data publicării
1 apr 2019, 12:01
Data ultimilor modificări
17 mai 2019, 16:50
Valoarea estimată (fără TVA)
1 106 274,96 MDL
Achizitii.md ID
21006752
Tipul procedurii
Procedură de valoare mică (lucrări)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2060, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Bd. Traian 21/2
Durata contractului
22 apr 2019 12:07 - 30 dec 2020 12:07
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lucrări de reparație capitală în cadrul Gimnaziu nr.31 CPV: 45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
duae.doc
Documentele la ofertă
1.04.19 12:07
doc standart lucrări.docx
Documentele la ofertă
1.04.19 12:07
caiet de sarcini gimn. 31.rtf
Documentele la ofertă
1.04.19 12:07
fda gimnaziu 31 .doc
Documentele la ofertă
1.04.19 12:07
informația despre furnizor.doc
Documentele la ofertă
1.04.19 12:07

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Nobil Constructie SRL

Preţul ofertei: 677 842,31 MDL
Statut: Descalificat

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Alte temeiuri de respingere a ofertei
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

Fabianca

Preţul ofertei: 683 580,41 MDL
Statut: Descalificat

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Alte temeiuri de respingere a ofertei
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
3
Denumirea participantului:

ANREAL CONS

Achiziția este finalizată
Preţul ofertei: 899 760 MDL
Statut: Câștigătorul

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Grupul de lucru pentru achiziții publice al Direcției Educație, Tineret şi Sport sec. Botanica Vă informează, în urma evaluării şi comparării ofertelor prezentate la COP nr. 21006752 din 13.04.2019, efectuării controlului, calculării elementelor prețului, respectării cerințelor tehnice stipulate în caietul de sarcini, în conformitate cu Legii nr. 131 din 03.07.2015 privind achizițiile publice, conform Regulamentului privind achizițiile publice de lucrări aprobat prin Hotărârea Guvernului nr.669 din 27.05.2016, obiectul achizițiilor: „Lucrări de reparație capitală în cadrul Gimnaziu nr.31” Cod CPV: 45200000-9. Examinând justificările prețurilor propuși de către operatorii economici grup de lucru s-a decis: 1. A desemna câștigător: Operatorul economic desemnat câștigător ANREAL CONS SRL Prețul total fără TVA 899760,00 2. Ofertanții respinși/descalificați: Fabianca SRL Art. 69 alin. (6) lit. a) Legii 131 privind achiziții publice. Pozițiile 174,175,177,178 forma 3,5 din deviz – nu corespund caietului de sarcini. Lipsește tabla zincată sau din aluminiu calitatea I- grosime 1mm, 1.5mm,0.8 mm. Nobil Constructie SRL Art. 69 alin. (6) lit. a) Legii 131 privind achiziții publice. Poz. 57 nu corespunde caietului de sarcini nu a fost pus coeficient. La pozițiile 102,103,139,148,149,150,153,154,155,157,170,171,173,179 forma 3,5 din deviz lipsesc materialele necesare pentru executarea lucrărilor. Vicoliv Grup SRL Prețul propus este mai mare în comparație cu oferta desemnată câștigătoare. Gravels-Lux SRL Prețul propus este mai mare în comparație cu oferta desemnată câștigătoare.
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
4
Denumirea participantului:

Vicoliv Grup

Preţul ofertei: 923 322 MDL
Statut: Descalificat

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Alte temeiuri de respingere a ofertei
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
5
Denumirea participantului:

Gravels-Lux

Preţul ofertei: 933 336,20 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări