Statut Finalizat
Valoarea estimată fără TVA 225 000 MDL
Perioada clarificărilor: 29 mart 2019, 10:32 - 8 apr 2019, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 8 apr 2019, 10:00 - 15 apr 2019, 9:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

servicii
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Grigore Vieru, 1
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Anna Sofronii
Telefonul de contact
022822348
Datele achizitiei
Data publicării
28 mart 2019, 15:27
Data ultimilor modificări
24 apr 2019, 13:57
Valoarea estimată (fără TVA)
225 000 MDL
Achizitii.md ID
21006674
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Grigore Vieru, 1
Durata contractului
1 mai 2019 10:30 - 30 dec 2019 10:30
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Servicii reactive prestate suplimentar la solicitarea Beneficiarului în orele de lucru CPV: 72500000-0 - Servicii informatice
Cantitatea: 15.0
Unități de măsură: Om-ora
2)
Denumirea
Servicii reactive prestate suplimentar la solicitarea Beneficiarului în afara orelor de lucru CPV: 72500000-0 - Servicii informatice
Cantitatea: 15.0
Unități de măsură: Om-ora
3)
Denumirea
Servicii de menținere garantate (bazate pe acorduri asupra nivelului de calitate și performanță de tip Service Level Agreement) pentru infrastructura soluție SAPI exploatate în cadrul Băncii Naționale a Moldovei (sistem de virtualizare și management Microsoft, SGBD Oracle, soft de backup Commvault) CPV: 72500000-0 - Servicii informatice
Cantitatea: 12.0
Unități de măsură: Luna
Documentele procedurii de achiziție
02_documentatia de atribuire.pdf 02_documentatia de atribuire.pdf
Documentele la ofertă
Documentatia de atribuire
29.03.19 10:32
05_anunt de participare.pdf 05_anunt de participare.pdf
Documentele la ofertă
Anunt de participare
29.03.19 10:32
07_formularul duae.pdf 07_formularul duae.pdf
Documentele la ofertă
Formularul DUAE
29.03.19 10:32
02_caiet de sarcini și modelul contractului.pdf 02_caiet de sarcini și modelul contractului.pdf
Documentele la ofertă
Caiet de sarcini si Modelul contractului
29.03.19 10:32

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

DAAC SOFTWARE SYSTEMS S.R.L.

Achiziția este finalizată
Preţul ofertei: 163 335 MDL
Statut: Câștigătorul

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Operatorul economic S.C. DAAC SOFTWARE SYSTEM S.R.L. corespunde tuturor cerințelor de calificare.
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Lotul 1: Menţinerea de tip SLA a infrastructurii pentru soluția SAPI
Data:
3 apr 2019, 10:09
Subiectul întrebării:
Cantitatea
Întrebare:
Buna ziua! La punctul Servicii de menținere garantate (bazate pe acorduri asupra nivelului de calitate și performanță de tip Service Level Agreement) pentru infrastructura soluție SAPI exploatate în cadrul Băncii Naționale a Moldovei (sistem de virtualizare și management Microsoft, SGBD Oracle, soft de backup Commvault) - cantitatea pe portal e indicată 12 luni, dar în invitație - e indicată 8 luni, la ce contitate trebuie să dăm prețuri. Vă mulțumesc anticipat pentru răspunsul D-ră promt!
Răspuns (3 apr 2019, 11:13):
Bună ziua! Stimate operator economic, Vă informăm, că cantitatea solicitată pentru ,,Servicii de menținere garantate (bazate pe acorduri asupra nivelului de calitate și performanță de tip Service Level Agreement) pentru infrastructura soluție SAPI exploatate în cadrul Băncii Naționale a Moldovei (sistem de virtualizare și management Microsoft, SGBD Oracle, soft de backup Commvault)” este de 8 luni conform anunțului de participare. Totodată, a fost indicat faptul că ,,Cantitatea de luni este indicată orientativ, contractul va fi încheiat pe numărul de luni pline până la sfârșitul anului 2019”. De asemenea, în Formularul F4.2 (Specificații de preț) din documentația de atribuire a fost indicat termenul de prestare ,,până la 31.12.2019 din data intrării în vigoare a contractului”. Prin urmare, prețul pe care îl veți oferi va fi pentru 8 luni. Vă mulțumim pentru înțelegere, luînd în considerație că a fost comisă o eroare tehnică. O zi reușită să aveți.
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări