1
Perioada de actualizare
de la 28.03.2019 14:10
până la 03.04.2019 11:00
2
Propunerea ofertelor
de la 03.04.2019 11:00
până la 09.04.2019 11:00
3
Licitaţie
de la 10.04.2019 15:00
până la 10.04.2019 15:18
4
Evaluare

5
Contract

Statut Evaluare
Valoarea estimată fără TVA 140 254 MDL
Perioada clarificărilor: 28 mart 2019, 14:10 - 3 apr 2019, 11:00
Perioada de depunere a ofertelor: 3 apr 2019, 11:00 - 9 apr 2019, 11:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Rechizite de birou și produse de papetărie
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, str. Constantin Virnav, 16
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Peștereanu Nina
Telefonul de contact
+37322025907
Datele achizitiei
Data publicării
28 mart 2019, 13:18
Data ultimilor modificări
28 mart 2019, 18:02
Achizitii.md ID
21006659
CPV
30100000-0 - Maşini, echipament şi accesorii de birou, cu excepţia computerelor, a imprimantelor şi a mobilierului
Tipul procedurii
Procedură de valoare mică (bunuri)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Documentele procedurii de achiziție
Anexa nr. 1
Criterii de evaluare
-
28.03.19 14:10
Rechizite de birou și produse de papetărie
Data:
28 mart 2019, 18:02
Subiectul întrebării:
оценка
Întrebare:
добрый день, Вы пишите что, Evaluarea va fi efectuata pe poziții conform criteriului cel mai mic preț și corespunderea cerințelor solicitate conform Anexei nr. 1, однако вы загружаете один общий список. Вам необходимо разделить список по лотам и загрузить его на сайт. Это в случае, если будет аукцион
Răspuns (29 mart 2019, 09:08):
Operatorii economici participa cu pozitiile care corespund cerintelor solicitate la cel mai mic pret.
Rechizite de birou și produse de papetărie
Data:
28 mart 2019, 18:03
Subiectul întrebării:
вопрос по срокам поставки
Întrebare:
какие будут сроки поставки?
Răspuns (29 mart 2019, 08:55):
Livrarea se va efectua trimestrial la comanda beneficiarului conform necesitatilor.
Rechizite de birou și produse de papetărie
Data:
28 mart 2019, 18:03
Subiectul întrebării:
вопрос по документам
Întrebare:
Какие документы, кроме предложения, необходимо загрузить?
Răspuns (29 mart 2019, 08:55):
Ofertanții vor prezenta oferta financiară și oferta tehnică, cu descrierea produselor ofertate.
Rechizite de birou și produse de papetărie
Data:
29 mart 2019, 12:09
Subiectul întrebării:
evaluare
Întrebare:
Buza ziua, evaluarea fa vi pe lot intreg - corect ?
Răspuns (29 mart 2019, 13:51):
Buna ziua, Evaluarea va fi efectuata pe pozitii. Avind in vedere ca achizitiile de valoare mica nu cad sub incidenta legii nr, 131 din 03.07.2015 privind achizitiile publice, platforma, in cazul dat, ese folosita ca modalitate de a solicita ofertele operatorilor economici. O zi buna!
Data:
1 apr 2019, 17:00
Subiectul întrebării:
Concretizare
Întrebare:
Buna ziua! Va rog sa ne dati mai multe detalii pentru pozitia 21. Carton gros. Ce densitate are cartonul pe gr/m2 si grosimea lui in mm? Ce culoare trebuie sa fie: alb/gri (cum este mapa din carton cu sina simpla) sau gri-cafeniu? Multumesc!
Răspuns (2 apr 2019, 14:42):
Buna ziua. Cartonul trebuie sa fie de densitate medie necesara pentru cusutul mapelor, culoarea nu importa.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.