Selectaţi tipul procedurii
1
Perioada de actualizare
de la
27.03.2019 16:24
până la 03.04.2019 16:00
până la 03.04.2019 16:00
2
Propunerea ofertelor
de la
03.04.2019 16:00
până la 08.04.2019 16:00
până la 08.04.2019 16:00
3
Licitaţie
de la
09.04.2019 14:00
până la 09.04.2019 15:14
până la 09.04.2019 15:14
4
Evaluare
5
Contract
Statut
Finalizat. Semnarea contractului
Valoarea estimată fără TVA
560 986 MDL
Perioada clarificărilor:
27 mart 2019, 16:24 - 3 apr 2019, 16:00
Perioada de depunere a ofertelor:
3 apr 2019, 16:00 - 8 apr 2019, 16:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Imposibil de abonat
în perioada Finalizat. Semnarea contractului
servicii de proiectare pentru lucrările de reparație capitală a străzilor, a apeductului pentru aprovizionare cu apa Valicica Noua, pentru reparația edificiului Primăriei com. Trușeni, proiectare pentru reparația capitală a sistemului de încălzire la Gradinita nr.1
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
8039, MOLDOVA, mun.Chişinău, s.Truşeni, strada 27 august 30
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
27 mart 2019, 16:24
Data ultimilor modificări
20 iun 2019, 12:52
Achizitii.md ID
21006527
MTender ID
CPV
71200000-0 - Servicii de arhitectură şi servicii conexe
Tipul procedurii
Procedură de valoare mică (servicii)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Lotul nr. 1 - Servicii de proiectare pentru reparația capitală a edificiului Primăriei comunei Trușeni
Buget: 150000.0 MDL
Finalizată
Lotul nr. 2 - proiectarea pentru reparatia capitala a strazilor
Buget: 236468.0 MDL
Finalizată
Lotul nr. 3 - Servicii de proiectare a apeductului pentru aprovizionare cu apa
Buget: 128658.0 MDL
Finalizată
Lotul nr. 4 - Proiectarea pentru reparația capitală a sistemului de încălzire la Gradinița nr.1
Buget: 45860.0 MDL
Finalizată
Documentele procedurii de achiziție
documentatia_standard_cop servicii (1).подписан.pdf
documentatia_standard_cop servicii (1).подписан.pdf
Documentele la ofertă
27.03.19 16:24
_anunt de participare servicii proiectare (2).подписан.pdf
_anunt de participare servicii proiectare (2).подписан.pdf
Documentele la ofertă
27.03.19 16:24
duae.semnat (2) (2).подписан.pdf
duae.semnat (2) (2).подписан.pdf
Documentele la ofertă
27.03.19 16:24
Servicii de proiectare a apeductului pentru aprovizionare cu apa
Data:
27 mart 2019, 21:06
Subiectul întrebării:
Numarul de conexiuni
Întrebare:
Buna ziua,
In tema de proiectare se solicita proiectarea conexiunilor pentru consumatori.
Astfel, va rog sa specificati numarul exact de coneziuni/consumatori solicitate.
Multumesc!
Răspuns (28 mart 2019, 09:42):
Buna ziua! Numărul de coneziuni pentru consumatori constituie 480.
Data:
28 mart 2019, 15:47
Subiectul întrebării:
Объёмы работ
Întrebare:
Укажите пожалуйста объёмы работ по лоту 3 и 4
Răspuns (29 mart 2019, 14:45):
Buna ziua! Suprafata totala a Edificiului Primariei Truseni constituie 500 m2
Data:
1 apr 2019, 10:40
Subiectul întrebării:
Suprafata gradinitei
Întrebare:
Indicati va rog suprafata totala a cladirii gradinitei?
Răspuns (1 apr 2019, 13:16):
Buna ziua! Suprafata cladirii Gradinitei nr.1 este de 460 m2.
Servicii de proiectare a apeductului pentru aprovizionare cu apa
Data:
3 apr 2019, 09:53
Subiectul întrebării:
Termen pentru proiectare
Întrebare:
Buna ziua!
1. Cit timp se acorda pentru executarea lucrarilor de proiectare?
In anuntul de participare este indicat 60 de zile lucratoare, in tema de proiectare 90 de zile calendaristice.
2. Din ce moment porneste numaratoarea acestui timp acordat?
Răspuns (3 apr 2019, 10:04):
Buna ziua! Termenul de executare a serviciilor de proiectare începe să curgă din momentul semnării contractului. Pentru fiecare lot în parte este specificat termenul de executare.
Servicii de proiectare a apeductului pentru aprovizionare cu apa
Data:
3 apr 2019, 11:08
Subiectul întrebării:
Documente necesare pentru proiectare
Întrebare:
Buna ziua!
La momentul semnării contractului vor fi puse la dispozitia proiectantului documentele necesare pentru începerea lucrărilor de proiectare (cum ar fi: Certificat de Urbanism, Fisa de coordonari semnată la toate instituțiile necesare Medicina preventivă, Inspecția Ecologică, Situații excepționale și altele)?
Fără aceste documente și avize de la instituțiile vizate, conform legislației în vigoare nu pot fi începute lucrările de proiectare.
Răspuns (3 apr 2019, 13:41):
Buna ziua! Certificatul de Urbanism va fi eliberat de către Primaria comunei Truseni, restul documentelor necesare proiectării vor fi obținute de către Primărie și operatorul economic cîștigător.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK