Statut Finalizat
Valoarea estimată fără TVA 1 730 809 MDL
Perioada clarificărilor: 21 mart 2019, 10:39 - 8 apr 2019, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 8 apr 2019, 10:00 - 11 apr 2019, 10:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Conform anunțului de participare. Evaluarea ofertelor: pe lotul întreg. Ofertantul va prezenta separat devizele de cheltuieli pentru ambele poziții din lot.
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan cel Mare și Sfânt 166
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
SIS SIS
Telefonul de contact
022-239-391
Datele achizitiei
Data publicării
21 mart 2019, 10:22
Data ultimilor modificări
14 mai 2019, 9:24
Valoarea estimată (fără TVA)
1 730 809 MDL
Achizitii.md ID
21006415
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan cel Mare și Sfânt 166
Durata contractului
1 mai 2019 10:29 - 1 aug 2019 10:29
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lucrări de reparație la obiectul ”Centrala termică și sistemul de încălzire pentru blocul administrativ și boxe auto” CPV: 45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
2)
Denumirea
Lucrări de demontare și evacuare a utilajelor CPV: 45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
caiet de sarcini lot 1 centrala termica - boxe auto.rtf
Specificaţie tehnică
21.03.19 10:39
duae.doc
Criterii de eligibilitate
21.03.19 10:39
model_documentatia_standard_lucrari.doc
Documentele la ofertă
21.03.19 10:39

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

SRL EUSEVAS CONS

Preţul ofertei: 1 329 630 MDL
Statut: Descalificat

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Oferta este neconformă
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

Dinocta

Achiziția este finalizată
Preţul ofertei: 1 416 717,31 MDL
Statut: Câștigătorul

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Corespunde cerințelor.
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
3
Denumirea participantului:

IM PRO EX 2005 SRL

Preţul ofertei: 1 601 076 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări