Statut Finalizat
Valoarea estimată fără TVA 1 250 000 MDL
Perioada clarificărilor: 21 mart 2019, 10:44 - 3 apr 2019, 14:04
Perioada de depunere a ofertelor: 3 apr 2019, 14:04 - 14 apr 2019, 13:04
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Servicii de expertizare şi evaluare a politicilor publice pentru domeniul Drepturile omului
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2033, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Piata Marii Adunari Nationale, 1
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Tabunscic Tatiana
Telefonul de contact
022/250-231
Datele achizitiei
Data publicării
21 mart 2019, 9:20
Data ultimilor modificări
23 apr 2019, 16:19
Valoarea estimată (fără TVA)
1 250 000 MDL
Achizitii.md ID
21006413
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2033, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Piata Marii Adunari Nationale, 1
Durata contractului
23 apr 2019 16:56 - 30 dec 2019 16:56
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Servicii de expertizare şi evaluare a politicilor publice pentru domeniul Drepturile omului CPV: 79300000-7 - Studii de piaţă şi cercetare economică
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
documentația standard.pdf documentația standard.pdf
Documentele la ofertă
DOCUMENTATIA STANDARD
21.03.19 10:44
anunț de participare.pdf anunț de participare.pdf
Documentele la ofertă
ANUNȚ DE PARTICIPARE
21.03.19 10:44
anexă (caietul de sarcini).pdf anexă (caietul de sarcini).pdf
Documentele la ofertă
CAIET DE SARCINI
21.03.19 10:44
duae seep iii.doc
Documentele la ofertă
DUAE
21.03.19 10:44

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Centrul de Resurse al Organizatiilor Neguvernamenatle pentru Drepturile Omului

Achiziția este finalizată
Preţul ofertei: 1 230 000 MDL
Statut: Câștigătorul

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Grupul de lucru a decis desemnarea ofertei ce corespunde cerințelor solicitate.
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări