Statut Finalizat
Valoarea estimată fără TVA 21 548,80 MDL
Perioada clarificărilor: 21 mart 2019, 10:51 - 26 mart 2019, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 26 mart 2019, 10:00 - 1 apr 2019, 10:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Agende A5 nedatate pentru planificare zillnică.Coperta monohromă,realizată din material imitație piele, format : 14x20,5 cm, culoarea (negru/albsatru/verde)
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2009, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, mun.Chișinău,str.Mihail Kogălniceanu,63
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Veronica Andros
Telefonul de contact
022-294726
Datele achizitiei
Data publicării
21 mart 2019, 8:00
Data ultimilor modificări
10 apr 2019, 16:06
Valoarea estimată (fără TVA)
21 548,80 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
Achizitii.md ID
21006408
Tipul procedurii
Procedură de valoare mică (bunuri)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2009, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, mun.Chișinău,str.Mihail Kogălniceanu,63
Durata contractului
3 apr 2019 03:00 - 3 mai 2019 03:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Agende/ caiete CPV: 30100000-0 - Maşini, echipament şi accesorii de birou, cu excepţia computerelor, a imprimantelor şi a mobilierului
Cantitatea: 104.0
Unități de măsură: Bucata
2)
Denumirea
Agende/ caiete CPV: 30100000-0 - Maşini, echipament şi accesorii de birou, cu excepţia computerelor, a imprimantelor şi a mobilierului
Cantitatea: 45.0
Unități de măsură: Bucata
3)
Denumirea
Agende/ caiete CPV: 30100000-0 - Maşini, echipament şi accesorii de birou, cu excepţia computerelor, a imprimantelor şi a mobilierului
Cantitatea: 146.0
Unități de măsură: Bucata
4)
Denumirea
Agende/ caiete CPV: 30100000-0 - Maşini, echipament şi accesorii de birou, cu excepţia computerelor, a imprimantelor şi a mobilierului
Cantitatea: 84.0
Unități de măsură: Bucata
5)
Denumirea
Agende/ caiete CPV: 30100000-0 - Maşini, echipament şi accesorii de birou, cu excepţia computerelor, a imprimantelor şi a mobilierului
Cantitatea: 345.0
Unități de măsură: Bucata
6)
Denumirea
Agende/ caiete CPV: 30100000-0 - Maşini, echipament şi accesorii de birou, cu excepţia computerelor, a imprimantelor şi a mobilierului
Cantitatea: 27.0
Unități de măsură: Bucata
7)
Denumirea
Agende/ caiete CPV: 30100000-0 - Maşini, echipament şi accesorii de birou, cu excepţia computerelor, a imprimantelor şi a mobilierului
Cantitatea: 142.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
duae rechizite.doc
Documentele la ofertă
21.03.19 10:51
documentatia_standard_rechizite.docx
Documentele la ofertă
21.03.19 10:51
important.docx
Clarificări pentru participanți
21.03.19 13:55
anunț de participare rechizite 1.pdf anunț de participare rechizite 1.pdf
Documentele la ofertă
21.03.19 13:55

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

RADOP-OPT SRL

Achiziția este finalizată
Preţul ofertei: 10 962,74 MDL
Statut: Câștigătorul

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: oferta corespunde documentației de atribuire
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Contestație
Depune o contestație
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări