Selectaţi tipul procedurii
Statut
Achiziţia nu a avut loc
Valoarea estimată fără TVA
914 972 MDL
Perioada clarificărilor:
21 mart 2019, 11:53 - 31 mart 2019, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor:
31 mart 2019, 10:00 - 3 apr 2019, 10:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Servicii de salubrizare a cimitirului evreiesc din Republica Moldova
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2024, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Doga nr.4
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
21 mart 2019, 11:53
Data ultimilor modificări
13 mai 2019, 21:28
Achizitii.md ID
21006394
MTender ID
CPV
77300000-3 - Servicii pentru horticultură
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Lotul nr. 1 - Servicii de salubrizare a cimitirului evreiesc din Republica Moldova
Buget: 914972.0 MDL
Achiziţia nu a avut loc
Data:
22 mart 2019, 09:15
Subiectul întrebării:
Documentatia
Întrebare:
Incarcati va rog formularul Specificatiei tehnice si Specificatiei de pret in format Word, completat de autoritatea Dvs, dupa cum il solicitati in p.4 si 5. Mersi anticipat.
Răspuns (24 mart 2019, 21:12):
a se vedea documenția standart atașată F4.1 și F.4.2 și caietul de sarcini
Data:
23 mart 2019, 12:01
Subiectul întrebării:
Caiet de sarcini
Întrebare:
Spuneti va rog norma la poz 10 din caietul de sarcini ca nu este clar.
Răspuns (25 mart 2019, 12:23):
La pozitia nr.10 din caietul de sarcini: Transport 8 ture (2 ture pe saptamina)x12 (luni) x8ore.
Data:
25 mart 2019, 08:41
Subiectul întrebării:
Documentatia
Întrebare:
Am solicitat in format WORD la voi e atasat in format PDF unde nici nu este completat.
Răspuns (25 mart 2019, 12:14):
Am atasat documentatia standard in format WORD. Completati spatiile ce se refera la ofertant
Data:
25 mart 2019, 12:53
Subiectul întrebării:
Documentatia
Întrebare:
Ca autoritate contractanta sunteti obligat sa prezentati documentele completate de Dvs. Mie nu imi este clar ce doriti la formularul tehnic referitor la servicii de salubrizare. Va rog mult sa oferiti informatia completa pentru a evita contestarea documentelor de atribuire pe care nu doriti sa le faceti, iar de la operatori le cereti. Ori o excludeti cu totul din documentatie si nu mai apar intrebari.
Răspuns (27 mart 2019, 12:29):
Stimati Domni, Specificarea tehnică deplină solicitată de către autoritatea contractantă este indicată în caietul de sarcini. Codul CPV deasemnea este inidcat în anunțul de participare. De asemneni Vă informăm că potrivit pct.19 a Documentației standard - 19.1. Pentru a stabili conformitatea serviciilor cu cerinţele documentelor de atribuire, ofertantul va depune, ca parte a ofertei sale, dovezi documentare ce atestă faptul că serviciile se conformează condiţiilor de prestare, specificaţiilor tehnice şi standardelor specificate în Capitolul IV 4. 19.2. Pentru a demonstra conformitatea tehnică a serviciilor propuse, cantităţilor propuse şi a termenelor de prestare, ofertantul va completa Formularul Specificaţii tehnice (F4.1) și Specificaţii de preț (F4.2). De asemenea, ofertantul va include documentație de specialitate, desene, extrase din cataloage şi alte date tehnice justificative, după caz.
Aditional atasam formularele 3, 5, 9 care atesta devizele cu calulele estimative a serviciilor solicitate. Sper să Vă fie de ajutor
Data:
25 mart 2019, 14:31
Subiectul întrebării:
Caiet de sarcini
Întrebare:
Aplicati normal la poz 10 va rog.
Răspuns (27 mart 2019, 12:20):
Reinteram la pozitia nr.10 din caietul de sarcini: solicitam sa fie transportate frunze, gunoi , crengi mici a cîte cel puțin 2 ture pe saptamina, prin urmare 8 ture pe luna, din care deducem 96 ture pentru 12 luni, în limita durate a timpului de muncă de 8 ore.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK