1
Perioada de actualizare
de la 20.03.2019 10:39
până la 25.03.2019 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 25.03.2019 10:00
până la 28.03.2019 10:00
3
Licitaţie
de la 29.03.2019 08:00
până la 29.03.2019 14:37
4
Evaluare

5
Contract

Statut Evaluare
Valoarea estimată fără TVA 616 666,21 MDL
Perioada clarificărilor: 20 mart 2019, 10:39 - 25 mart 2019, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 25 mart 2019, 10:00 - 28 mart 2019, 10:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Achiziționarea instrumentelor pentru Secția de Oftalmologie conform necesităților IMSP Spitalul Clinic Republican „Timofei Moșneaga” pentru anul 2019 Repetat
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2009, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, MD-2009, Republica Moldova, Chişinău str. Cosmescu 3
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Mariana Jantuan
Telefonul de contact
022884325
Datele achizitiei
Data publicării
20 mart 2019, 10:39
Data ultimilor modificări
22 mart 2019, 8:21
Achizitii.md ID
21006367
CPV
33100000-1 - Echipamente medicale
Tipul procedurii
Procedură de valoare mică (bunuri)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Lot nr.35 Manipulator
Buget: 7166.66 MDL
Activ
Lot nr.78 Serrefine
Buget: 1333.33 MDL
Activ
Lot nr.32 Fragmentator
Buget: 9333.33 MDL
Activ
Lot nr.73 Retractor
Buget: 5825.0 MDL
Activ
Lot nr.3 Ansa Wilder
Buget: 158.33 MDL
Activ
Achiziţia nu a avut loc
Documentele procedurii de achiziție
3.duae model - copy.doc
Documentele la ofertă
20.03.19 10:39
3.duae model - copy.signed.pdf 3.duae model - copy.signed.pdf
Documentele la ofertă
20.03.19 10:39
lista pozitiilor -online.xlsx
Documentele la ofertă
20.03.19 10:39
2. anunt_de_participare -ajustat.semnat (5).pdf 2. anunt_de_participare -ajustat.semnat (5).pdf
Documentele la ofertă
21.03.19 09:31
1.documentatia_standard_cop model.docx
Documentele la ofertă
22.03.19 08:21
Data:
21 mart 2019, 11:23
Subiectul întrebării:
Prezentarea mostrelor
Întrebare:
Instrumentele microchirurgicale oftalmologice sunt produse specifice, se produc contra plată și doar la comandă în decurs de minim 30-40 zile, termen mult mai mare în comparație cu termenul de 5 zile solicitat pentru prezentarea mostrelor. Ca urmare, prezentarea mostrelor pentru procedura respectivă presupune riscuri financiare majore pentru ofertant, având în vedere numărul mare al loturilor și valoarea totală a acestora la care se adaugă și costuri pentru transport și devamare. În cataloagele producătorului sunt prezentate imaginile și caracterisiticile tehnice ale instrumentelor, iar calitatea lor este confirmată de certificatele de calitate solicitate. În plus, conform condițiilor procedurii, furnizorul va asigura termenul de garanție a produselor în decurs de minim 12 luni.
Răspuns (22 mart 2019, 08:57):
Bună ziua. Pentru verificarea calității produselor oferite sunt solicitate pe lîngă certificatele de calitate și mostre, din motiv că din experiența acumulată în urma procedurile de achiziție precedente s-a depistat că instrumentele livrate nu au corespuns specificațiilor tehnice solicitate de către beneficiar. Astfel, pentru achiziționarea unor dispozitive medicale de calitate și care vor fi utilizate pe o perioadă îndelungată este nevoie de văzut real cum arată instrumentele propuse în ofertă.
Data:
21 mart 2019, 18:23
Subiectul întrebării:
trimiteti va rog 3.duae model si documentatia_standard - in Word
Întrebare:
trimiteti va rog 3.duae model si documentatia_standard - in Word
Răspuns (22 mart 2019, 08:20):
Buna ziua. Atrageti atenția va rog ca Duae este plasat și în format word. Ce tine de Documentație Standard vom tine cont de solicitarea D-voastră. O zi frumoasă.
К сожалению, вопросы можно задавать только во время периода "Perioada de actualizare".