Statut Finalizat
Valoarea estimată fără TVA 9 166,67 MDL
Perioada clarificărilor: 20 mart 2019, 9:16 - 25 mart 2019, 0:00
Perioada de depunere a ofertelor: 25 mart 2019, 0:00 - 2 apr 2019, 8:00
Începutul licitației: 3 apr 2019, 12:14

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Biscuiţi de ovăs pentru copii fără adausuri de grăsimi vegetale , ulei hidrogenat ulei de palmier,lapte condesat în cutii de carton cu greutatea de
2,0-4,0kg.Valoarea energetică la 100gr. produs nu mai mult de 300Kk.
SM DSTU 3781-98 Ordin MS nr.638 din 12.08.2016
Grafic de livrare: De două ori/ lună conform comenzilor,ziua de luni de la ora 8.00-17.00, la depozitul instituției
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2060, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Bd. Traian 21/2
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Bătrânac Iulia
Telefonul de contact
022776711
Datele achizitiei
Data publicării
19 mart 2019, 15:37
Data ultimilor modificări
29 apr 2019, 19:21
Valoarea estimată (fără TVA)
9 166,67 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
200 MDL
Achizitii.md ID
21006355
Tipul procedurii
Procedură de valoare mică (bunuri)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2060, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Bd. Traian 21/2
Durata contractului
1 mai 2019 08:00 - 29 iun 2019 08:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Biscuiţi de ovăs CPV: 15800000-6 - Diverse produse alimentare
Cantitatea: 500.0
Unități de măsură: Kilogram
Documentele procedurii de achiziție
duae (pa supl).docx
Documentele la ofertă
20.03.19 09:16
lista iet (pentru livrarea produselor).docx
Documentele la ofertă
20.03.19 09:16
informația despre furnizor.doc
Documentele la ofertă
20.03.19 09:16
anunț (pa supl.).pdf anunț (pa supl.).pdf
Documentele la ofertă
20.03.19 09:50
fda (pa supl).docx
Documentele la ofertă
20.03.19 10:26

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

ÎCP Panifcoop a URECOOP DIN sTRASENI

Achiziția este finalizată
Preţul ofertei: 8 200 MDL
Statut: Câștigătorul

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Corespunde cerințelor
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

Vladalina SRL

Preţul ofertei: 8 231,43 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
3
Denumirea participantului:

Nipetgal SRL

Preţul ofertei: 8 590 MDL
Statut: în aşteptare
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări