1
Perioada de actualizare
de la 19.03.2019 16:57
până la 29.03.2019 11:00
2
Propunerea ofertelor
de la 29.03.2019 11:00
până la 23.04.2019 10:00
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare

5
Contract

Statut Finalizat. Semnarea contractului
Valoarea estimată fără TVA 4 297 020 MDL
Perioada clarificărilor: 19 mart 2019, 16:57 - 29 mart 2019, 11:00
Perioada de depunere a ofertelor: 29 mart 2019, 11:00 - 23 apr 2019, 10:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Servicii de alimentare pentru elevi din cadrul taberei de odihnă ”Poieniţa Veselă”
*** Furnizorul va asigura servicii de alimentare timp de 6 schimburi câte 12 zile / schimb pe perioada estivală a anului 2019.
începând cu data de 05.06.2019 - 25.08.2019 pentru 500 copii și 58 lucrători pentru 72 zile
**** Respectiv: 558 persoane (pentru fiecare schimb) x 72 zile = 40176 porții x 91,00 lei /zi cu TVA = 3656016, 00 lei. Fără TVA-3046680,00 lei
*** Suma alocată per/elev constituie 91,00 lei/zi/elev(copil) cu TVA.
*** Evaluarea ofertei după criteriul - cel mai bun raport calitate-preț.
Servicii de alimentare pentru elevi din cadrul taberei de odihnă ”Alunelul”
*** Furnizorul va asigura servicii de alimentare timp de 6 schimburi câte 12 zile / schimb pe perioada estivală a anului 2019.
începând cu data de 05.06.2019 - 25.08.2019, pentru 200 copii și 29 lucrători pentru 72 zile.
**** Respectiv: 229 persoane (pentru fiecare schimb) x 72 zile = 16488 porții x 91,00 lei/ zi cu TVA = 1500408,00 lei. Fără TVA-1250340,00 lei
*** Suma alocată per/elev constituie 91,00 lei/zi/elev (copil) cu TVA.
*** Evaluarea ofertei după criteriul - cel mai bun raport calitate-preț.
Condiții obligatorii pentru operatorii economici participanți la licitația publică
pentru executarea contractului.

1. Operatorii economici vor respecta meniul – model și prețul pentru alimentarea a elevilor, care va constitui în sumă de 91,00 lei/zi per/elev cu TVA.
2. Meniul de repartiţie se perfectează de către lucrătorul medical și tehnologul angagat și salarizat de către operatorul economic, în conformitate cu legislața în vigoare. Directorul taberei de odihnă va aproba meniul zilnic.
3. Asigurarea condițiilor sanitaro-igienice necesare, păstrarea, prepararea şi repartizarea produsului finit în conformitate cu specificul şi particularităţile înaintate către alimentarea elevilor. Asigurarea calității produselor alimentare achiziţionate.
4. Respectarea obligațiunilor funcționale ale angajaţilor blocurilor alimentare, în conformitate cu ligislația în vigoare.
5. Personalul angajat de către operatorul economic în mod obligatoriu să dispună de instruirea igienică, control medical, iar pentru specialiști minimul necesar de studii pentru activitate în domeniul serviciilor de alimentație a copiilor. Personalul angajat să fie asigurat cu echipament personal necesar pentru lucru.
6. Prepararea şi prelucrarea culinară a produselor alimentare se efectuează în corespundere cu cerinţele tehnologice de pregătire a bucatelor în blocul alimtentar al taberelor de odihnă.
7. Distribuirea bucatelor se permite numai după ce lucrătorii medicali ( angajații taberei și ai operatorului ecomic)au apreciat calitatea organoleptică a fiecărui fel de bucate, cum ar fi: aspectul, culoarea, consistenţa, mirosul şi gustul. Porţia pentru aprecierea calităţii se ia nemijlocit din vasele de pregătit. Rezultatele aprecierii se înregistrează într-un registru de rebutare a bucatelor.
8. Transportarea materiei prime se va organiza în modul, care va exclude poluarea lor. Produsele uşor alterabile se transportă în vase închise şi marcate. La transportarea produselor ce necesită perioadă de timp - 3 ore și mai mult, se utilizează transport izotermic dotat cu aparataj frigorific, fără dotare - nu mai mult de 1 oră. Mijloacele de transport sunt însoțite de pașaport sanitar sau autorizația sanitar-veterinară. Pentru șofer se prezintă carnetul medical (copiile autentificate prin ștampila și semnătura operatorului economic). (în conformitate cu HG nr.22 din 29.12.20015, dezinfectanți, etc.)
9. Operatorul economic va asigura spălarea veselei, curățenia în cantină și în blocul alimentar utilizând produsele de curățire (pentru degresarea veselei în conformitate cu HG nr.22 din 29.12.20015, dezinfectanți, etc.) din cont propriu.
10. Responsabilitatea pentru reparația utilajului tehnologic, inventarului din blocul alimentar și depozite pe tot parcursul perioadei estivale, se pune pe seama operatorului economic de semnat câștigător.
11. Operatorul economic își asumă responsabilitatea pentru reparația utilajului și inventarului în blocul alimentar și depozitele pe tot parcursul perioadei estivale. La sfârșitul sezonului estival operatorul economic în baza procesului verbal predă administrației taberelor utilajul și inventarul din blocul alimentar și depozitele în stare de lucru ( confirmat prin srisoarea de garanție).
În termen de o zi operatorul economic va prezenta documentația solicitată de către AC.

Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2060, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Bd. Traian 21/2
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Inna Frunză
Telefonul de contact
+37322776711
Datele achizitiei
Data publicării
19 mart 2019, 16:57
Data ultimilor modificări
1 mai 2019, 20:56
Achizitii.md ID
21006347
CPV
55500000-5 - Servicii de cantină şi servicii de catering
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Documentele procedurii de achiziție
doc stndart fda formulare.doc
Documentele la ofertă
FDA FORMULARE
19.03.19 16:57
caiet de sarcini pentru taberele de odihnă elevilor în vara anului 2019.doc
Criterii de evaluare
Caiet de sarcini Criterii de evaluare ( Formula de efectuare calculului a criteriilor pct.1+ pct.2+pct.3+pct.4+pct.5+pct.6 = 100%) Documentația care trebuie fi prezentată de către operatori economici
19.03.19 16:57
duae.doc
Documentele la ofertă
19.03.19 16:57
informația despre furnizor.doc
Documentele la ofertă
19.03.19 17:31
anunț modificat.pdf anunț modificat.pdf
Documentele la ofertă
21.03.19 09:14
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.