Statut Finalizat
Valoarea estimată fără TVA 87 500 MDL
Perioada clarificărilor: 19 mart 2019, 16:39 - 25 mart 2019, 9:00
Perioada de depunere a ofertelor: 25 mart 2019, 9:00 - 28 mart 2019, 9:00
Începutul licitației: 29 mart 2019, 12:18

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Cearşaf pentru plapumă,Cearşaf de pat, Faţă de pernă
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2044, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Aleco Russo, 57
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Veronica PUIU
Telefonul de contact
022499661
Datele achizitiei
Data publicării
19 mart 2019, 14:17
Data ultimilor modificări
16 apr 2019, 13:52
Valoarea estimată (fără TVA)
87 500 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
1 050 MDL
Achizitii.md ID
21006341
Tipul procedurii
Procedură de valoare mică (bunuri)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2044, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Aleco Russo, 57
Durata contractului
10 apr 2019 03:00 - 10 mai 2019 03:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Inventar moale-Faţă de pernă CPV: 39512200-6 - Feţe de plapumă
Cantitatea: 875.0
Unități de măsură: Bucata
2)
Denumirea
Inventar moale-Cearşaf de pat CPV: 39512200-6 - Feţe de plapumă
Cantitatea: 875.0
Unități de măsură: Bucata
3)
Denumirea
Inventar moale-Cearşaf pentru plapumă CPV: 39512200-6 - Feţe de plapumă
Cantitatea: 875.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
duae cop.semnat (1).pdf duae cop.semnat (1).pdf
riskProvisions
DUAE să fie completat și semnat electronic de catre OE
19.03.19 16:39
anunt_de_participare - for.semnat (1).pdf anunt_de_participare - for.semnat (1).pdf
tenderNotice
anunt de participare
20.03.19 16:58
documentatia_standard_bunuri.docx
Documentele la ofertă
conform documentatiei
22.03.19 15:12

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Vargus Grup srl

Achiziția este finalizată
Preţul ofertei: 74 999 MDL
Statut: Câștigătorul

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: OE a fost desemnat cîștigător că a întrunit toate cerințele din documentația standartă solicitată de AC
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

II POPOZOGLO R.A.

Preţul ofertei: 75 000 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
3
Denumirea participantului:

Vladimir Dorogan

Preţul ofertei: 85 750 MDL
Statut: în aşteptare
Istoria licitației
Vezi licitația
Contestație
Depune o contestație
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări