Achiziţie publică
21006335
2. Reparație electrocuagulator ARC 350, BOWA, parte componentă din setul laparoscopic.
Statut
Achiziţia nu a avut loc
Valoarea estimată fără TVA
50 000 MDL
Perioada clarificărilor:
19 mart 2019, 12:05 - 25 mart 2019, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor:
25 mart 2019, 10:00 - 1 apr 2019, 10:00
Începutul licitației:
2 apr 2019, 11:18
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
2. Reparație electrocuagulator ARC 350, BOWA, parte componentă din setul laparoscopic.
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD 2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Toma Ciorba nr.1
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Serviciul achizitii publice
Telefonul de contact
022250809, 022250707
E-mail
Datele achizitiei
Data publicării
19 mart 2019, 12:02
Data ultimilor modificări
26 apr 2019, 12:14
Valoarea estimată (fără TVA)
50 000 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
500 MDL
Achizitii.md ID
21006335
MTender ID
Tipul procedurii
Procedură de valoare mică (servicii)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD 2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Toma Ciorba nr.1
Durata contractului
3 apr 2019 03:00 - 30 dec 2019 02:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Schimbare central panel/ front panel;
Înlăturarea erorii: (error 4197);
Calibrarea curenților de cuagulare și tăiere
CPV: 50421000-2 - Servicii de reparare şi de întreţinere a echipamentului medical
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Setările abonării sunt salvate.
Rețineți, puteți întotdeauna să vă întoarceți în secțiunea Abonări și să faceți modificări în frecvența primirii scrisorilor, să ștergeți sau să adăugați categorii și cumpărători.
Вы уже подписаны на данный CPV код
Documentele procedurii de achiziție
anunt_de_participare repar. dispozitiv medicale (1).pdf
anunt_de_participare repar. dispozitiv medicale (1).pdf
tenderNotice
19.03.19 12:05
documentatia_standard_cop servicii reparația dispozitivelor medicale.docx
Criterii de eligibilitate
19.03.19 12:05
Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.
Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:
1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.
2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.
3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.
Calificarea participanţilor
№
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:
Intermed Service
Preţul ofertei:
56 000 MDL
Statut:
Descalificat
Oferta nu corespunde documentației de atribuire
26.04.19 12:14
Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".
Motivul: Oferta nu corespunde documentației de atribuire
Documentele de calificare
Detalii privind anularea
4.04.19 13:56
Documentele depuse cu oferta
Propunere financiară
Data încărcării:
29.03.19 11:42
Data deschiderii:
1.04.19 10:00
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări
Document semnat cu succes
OK