1
Perioada de actualizare
de la 18.03.2019 11:35
până la 28.03.2019 15:23
2
Propunerea ofertelor
de la 28.03.2019 15:23
până la 16.04.2019 15:23
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare

5
Contract

Statut Finalizat. Semnarea contractului
Valoarea estimată fără TVA 2 516 820 MDL
Perioada clarificărilor: 18 mart 2019, 11:35 - 28 mart 2019, 15:23
Perioada de depunere a ofertelor: 28 mart 2019, 15:23 - 16 apr 2019, 15:23

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Lucrări de izolare

Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-4827, MOLDOVA, Criuleni, s.Izbişte, satul Izbiște, raionul Criuleni
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Mindru Gabriela
Telefonul de contact
069899579
Datele achizitiei
Data publicării
18 mart 2019, 11:35
Data ultimilor modificări
10 mai 2019, 9:57
Achizitii.md ID
21006299
CPV
45300000-0 - Lucrări de instalaţii pentru clădiri
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Documentele procedurii de achiziție
caiet de sarcini.pdf caiet de sarcini.pdf
billOfQuantity
Caiet de sarcini
18.03.19 11:35
anunț de participare.pdf anunț de participare.pdf
tenderNotice
Anunț de participare
26.03.19 15:23
Lucrări de izolare termică
Data:
21 mart 2019, 11:15
Subiectul întrebării:
documentele
Întrebare:
Buna ziua , nu este incarcate fisa FDA si documentatia standard
Răspuns (22 mart 2019, 14:42):
Am încărcat Fișa de date a Achiziției-FDA
Data:
22 mart 2019, 14:48
Subiectul întrebării:
FDA
Întrebare:
Buna ziua, in FDA incarcat pe 22-03-19 nu este informatia privind Garantia Bancara
Răspuns (25 mart 2019, 10:11):
În FDA încărcat pe 22-03-2019 este informația privind % pentru buna execuție a contractului, în Cap.II, punctul 7.2 șii egal cu 5%
Data:
25 mart 2019, 17:10
Subiectul întrebării:
Documentele procedurii de achizitie
Întrebare:
Buna ziua, La partea Documentele Procedurii de Achizitie, este incarcat de catre autoritatea contractanta doar 2 documente - caientul de sarcini (5 foi) si Anunt de participre. In documentul Anunt de participare au fost operate modificari pe 22-03-2019, si pe 25-03-2019 in urma acestor schimbari, Anuntul de participare contine 4 foi si 35 de puncte. Nici in Caiet de sarcini, nici in Anunt de participare(25-03-2019) nu se gaseste Cap.II, punctul 7,2 care sa contina informatie privind marimea (%) garantie pentru oferta. Faptul ca operaturul economic trebuie sa prezinte Garantia pentru oferta este indicat in punctul 15, subpunctul 3 al Anuntului de participare (25-03-2019) In Anuntul de participare publicat pe 18-03-2019, la punctul 26 aceasta informatie este prezenta si Garantia banacara prezinta 2% din valoarea ofertei. Va rugam sa clarificati necesitatea executarii Garantiei pentru oferta (nu a Garantiei de buna executie a contractului). Multumim
Răspuns (26 mart 2019, 10:47):
Cuantumul Garanției pentru ofertă din DPA se arată în punctul 27.1 și este echivalentă cu 2%.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.