Statut Anulat
Valoarea estimată fără TVA 1 500 000 MDL
Perioada clarificărilor: 15 mart 2019, 16:21 - 27 mart 2019, 16:30
Perioada de depunere a ofertelor: 27 mart 2019, 16:30 - 8 apr 2019, 11:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Lucrări de reparații și de renovare a sălii de conferințe AGEPI

Informația despre anulare
Motivul anulării
Se anuleaza COP “Lucrări de reparații și de renovare a sălii de conferințe AGEPI” cu nr. ocds-b3wdp1-MD-1552641513465 din motivul ca caietele de sarcini urmeaza a fi modificate și compăletate de către autoritatea contractantă cu unele pozitii importante
Data anulării
27 mart 2019, 14:22
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2024, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Str. Andrei Doga, 24/1
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Lilia Spac
Telefonul de contact
022400627
Datele achizitiei
Data publicării
15 mart 2019, 16:21
Data ultimilor modificări
27 mart 2019, 14:22
Achizitii.md ID
21006235
CPV
45453000-7 - Lucrări de reparaţii generale şi de renovare
Tipul procedurii
Procedură de valoare mică (lucrări)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lotul 3 Mobilarea sălii de conferințe AGEPI
Data:
18 mart 2019, 09:12
Subiectul întrebării:
Anexele la mobilier
Întrebare:
Buna ziua,unde pot sa vad anexele la mobilier???
Răspuns (18 mart 2019, 10:43):
toate materialele le gasiti atasate pe site-ul autoritatii la adresa: http://agepi.gov.md/ro/content/lucr%C4%83ri-de-repara%C8%9Bii-%C8%99i-de-renovare-s%C4%83lii-de-conferin%C8%9Be-agepi
Data:
18 mart 2019, 15:08
Subiectul întrebării:
volumele de lucru se repeta!!!
Întrebare:
poz.CI18A,poz.CK32B,CM08A oracal vynil,CM08A grafit semi transparent,CM08A gheamuri cu efect de oglinda,CM08A gheamuri sticla alb mata ,aceste pozitii sunt introduse atat in lucrari de reparatii cat si in mobilier!!!Explicati, va rog???
Răspuns (19 mart 2019, 17:08):
Va multumim pentru intrebare. Pentru obtinerea rezultatului final planificat (realizarea proiectului prezentat) lucrarile prevăzute în caietele de sarcini sunt interdependente, motiv din care acestea urmeza a fi executate concomitent, coordonindu-se pe tot parcursul indeplinirii acestora. Pentru evitarea situațiilor confuze, la data de 25.03.2019, ora 11.00, in incinta AGEPI se va organiza prezentarea proiectului pentru potențialii ofertanti, respectiv, vă asteptam la data indicata pentru clarificarea neclaritătilor.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.