Statut Achiziţia nu a avut loc
Valoarea estimată fără TVA 83 333,33 MDL
Perioada clarificărilor: 15 mart 2019, 11:17 - 22 mart 2019, 17:00
Perioada de depunere a ofertelor: 22 mart 2019, 17:00 - 28 mart 2019, 17:00
Începutul licitației: 29 mart 2019, 14:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Achiziţionarea rechizitelor de birou pentru necesităţile Procuraturii Republicii Moldova pentru perioada bugetară 2019
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2001, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Stefan cel Mare şi Sfânt,73
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Hîncu Tatiana
Telefonul de contact
069999291
Datele achizitiei
Data publicării
15 mart 2019, 10:50
Data ultimilor modificări
3 mai 2019, 8:32
Valoarea estimată (fără TVA)
83 333,33 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
833,33 MDL
Achizitii.md ID
21006231
Tipul procedurii
Procedură de valoare mică (bunuri)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2001, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Stefan cel Mare şi Sfânt,73
Durata contractului
30 mart 2019 11:11 - 30 dec 2019 11:11
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Rechizite de birou CPV: 30100000-0 - Maşini, echipament şi accesorii de birou, cu excepţia computerelor, a imprimantelor şi a mobilierului
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
duae rechizite.semnat.pdf duae rechizite.semnat.pdf
Documentele la ofertă
15.03.19 11:17
duae rechizite.docx
Documentele la ofertă
15.03.19 11:17
documentatia_standard_cop rechizite.semnat.pdf documentatia_standard_cop rechizite.semnat.pdf
Documentele la ofertă
19.03.19 13:43
anunt_de_participare rechizite de birou.semnat.pdf anunt_de_participare rechizite de birou.semnat.pdf
Documentele la ofertă
19.03.19 13:43
documentatia_standard_cop rechizite.docx
Documentele la ofertă
19.03.19 13:43

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Standelev SRL

Preţul ofertei: 68 622,71 MDL
Statut: Descalificat

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Ofertantul nu corespunde capacității economice și financiare
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

P.P. "Oficiu-Service"

Preţul ofertei: 73 515 MDL
Statut: Descalificat

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Oferta este inacceptabilă
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
3
Denumirea participantului:

RADOP-OPT SRL

Preţul ofertei: 73 515,67 MDL
Statut: Descalificat

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Oferta nu corespunde documentației de atribuire
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Contestație
Depune o contestație
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări