+373 22 003 999

Vă rugăm să ne adresați întrebările dvs. la adresa de e-mail info@achizitii.md sau în chat.

1
Perioada de actualizare
de la 15.03.2019 09:10
până la 20.03.2019 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 20.03.2019 10:00
până la 28.03.2019 10:00
3
Licitaţie

4
Calificare

5
Ofertele au fost revizuite

Statut Finalizat. Semnarea contractului
Valoarea estimată fără TVA 411 800 MDL
Perioada clarificărilor: 15 mart 2019, 9:10 - 20 mart 2019, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 20 mart 2019, 10:00 - 28 mart 2019, 10:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Lucrări de reparație a camerei de odihnă a personalului tehnic, depozitelor și rețelelor inginerești a sediului blocului B al IGSU din str. Gh. Asachi 69
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Inspectoratul General pentru Situaţii de Urgenţă
Codul fiscal/IDNO
1006601000543
Adresa
2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Gh. Asachi, 69
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Tatiana Timercan
Telefonul de contact
022-220362
Fax
---
Datele achizitiei
Data publicării
15 mart 2019, 9:10
Data ultimilor modificări
13 apr 2019, 9:11
Achizitii.md ID
21006223
CPV
45453000-7 - Lucrări de reparaţii generale şi de renovare
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Surse de finanțare
Documentele procedurii de achiziție
anunţ lucrări de reparaţie.pdf anunţ lucrări de reparaţie.pdf
tenderNotice
Anunț de participare
15.03.19 08:39
caiet de sarcini lucrări.pdf caiet de sarcini lucrări.pdf
Specificaţie tehnică
Caiet de sarcini
15.03.19 08:47
К сожалению, вопросы можно задавать только во время периода "Perioada de actualizare".