Selectaţi tipul procedurii
Achizițiе comercială
21006173
Statut
Anulat
Valoarea estimată fără TVA
1 094 300 MDL
Perioada clarificărilor:
13 mart 2019, 17:39 - 21 mart 2019, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor:
21 mart 2019, 10:00 - 26 mart 2019, 10:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Toate documentele încărcate de către operatorii economici trebuie OBLIGATORIU SĂ FIE SEMNATE ELECTRONIC. Agenții economici vor completa formularul DUAE încărcat de către autoritatea contractantă. Prezentarea ofertei presupune depunerea într-un set comun a propunerii tehnice, a propunerii financiare, a DUAE şi a garanţiei pentru ofertă.
Informația despre anulare
Motivul anulării
Anularea procedurii are loc în legătură cu depistarea unor inexactități în caietul de sarcini fapt care duce la modificarea sumei estimative a achiziției
Data anulării
19 mart 2019, 9:30
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2084, MOLDOVA, mun.Chişinău, or.Cricova, str. Chișinăului, 90
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
13 mart 2019, 17:39
Data ultimilor modificări
19 mart 2019, 9:30
Achizitii.md ID
21006173
MTender ID
CPV
45212200-8 - Lucrări de construcţii de complexe sportive
Tipul procedurii
Procedură de valoare mică (lucrări)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Data:
14 mart 2019, 12:00
Subiectul întrebării:
Criteriile de calificare
Întrebare:
care este motivul cerintei - Minim ani de experiență specifică in
efectuarea lucrărilor similare Minim 7 ani? De ce impuneti cerințe restrictive?
Se face favorizarea unor ofertanti?
PROCEDURA DE CONTESTARE I. Particularitățile procedurii de contestare conform LP131/15 Etapele în care operatorul economic poate depune contestație (exemple): 1. În perioada premergătoare deschiderii ofertelor pentru procedură de achiziție publică A. Caracteristicile tehnice/mărci comerciale specifice B. Criteriile de clarificare și cerințe restrictive C. Criteriile de atribuire; D. Lipsa unui răspuns clar/complet din partea AC la clarificările cu privire la documentația de atribuire E. Nedivizarea achiziției pe loturi N.B.: OE are dreptul de a solicita clarificări pe marginea documentației de atribuire de la AC, înainte de depunerea contestației 2. În etapa de decizie de atribuire a contractului A. Dezacordul pe marginiea deciziei de atribuire a contractului B. Documentele de calificare ale altor OE participanți C. Neprezentarea motivelor de respingere a ofertei
Răspuns (14 mart 2019, 16:19):
Bună ziua! În nici un caz nu sa presupus favorizarea cuiva. A fost comisă o greșeală mecanica care va fi corectată imediat.
Data:
14 mart 2019, 12:06
Subiectul întrebării:
Criteriile de calificare
Întrebare:
Pentru ce mai cereti - Un contract ce a avut ca obiect
execuția unor lucrări similare
cu celea ce fac obiectul
contractului ce urmează a fi
atribuit, nu mai mic de 75% din
valoarea viitorului contract,
însoțit de procesele verbale la
finisarea lucrărilor.
Declarație privind experiența
similară conform Formularului (F
3.9) sau Declarație privind lista
principalelor lucrări executate în
ultimul an de activitate conform
Formularului (F 3.10)? Daca doriti calitate 7 ani de experienta nu e indicator relevant, doar o metoda de a favoriza careva ofertanti si frauda licitatia.
Răspuns (14 mart 2019, 16:20):
Bună ziua! În nici un caz nu sa presupus favorizarea cuiva. A fost comisă o greșeală mecanica care va fi corectată imediat.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK