Statut Achiziţia nu a avut loc
Valoarea estimată fără TVA 8 248 881,40 MDL
Perioada clarificărilor: 11 mart 2019, 16:55 - 10 apr 2019, 8:37
Perioada de depunere a ofertelor: 10 apr 2019, 8:37 - 18 apr 2019, 18:37
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Reconstrucţia parţială a apeductului Micăuţi-Străşeni, r-nul Străşeni
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD 3701, MOLDOVA, Străşeni, mun.Străşeni, str. Mihai Eminescu 28
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Irina Calmîş
Telefonul de contact
069345103
Datele achizitiei
Data publicării
11 mart 2019, 16:53
Data ultimilor modificări
13 mai 2019, 16:43
Valoarea estimată (fără TVA)
8 248 881,40 MDL
Achizitii.md ID
21006097
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD 3701, MOLDOVA, Străşeni, mun.Străşeni, str. Mihai Eminescu 28
Durata contractului
30 apr 2019 16:55 - 30 dec 2020 16:55
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Reconstrucţia parţială a apeductului Micăuţi-Străşeni, r-nul Străşeni CPV: 45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Metru
Documentele procedurii de achiziție
anunt_de_participare.mod.semnat.pdf anunt_de_participare.mod.semnat.pdf
tenderNotice
20.03.19 09:15
duae.mod.semnat.pdf duae.mod.semnat.pdf
Documentele la ofertă
26.03.19 16:53

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Uralis

Preţul ofertei: 3 979 916,74 MDL
Statut: Descalificat

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Alte temeiuri de respingere a ofertei
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

FCP SOLDI SRL

Preţul ofertei: 4 921 042 MDL
Statut: Descalificat

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Alte temeiuri de respingere a ofertei
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
3
Denumirea participantului:

Darnicgaz

Preţul ofertei: 5 166 560,33 MDL
Statut: Descalificat

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Alte temeiuri de respingere a ofertei
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
4
Denumirea participantului:

Izodromgaz

Preţul ofertei: 5 313 825,83 MDL
Statut: Descalificat

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Alte temeiuri de respingere a ofertei
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
5
Denumirea participantului:

Polimer Gaz Complet

Preţul ofertei: 5 336 821,57 MDL
Statut: Descalificat

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Alte temeiuri de respingere a ofertei
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
6
Denumirea participantului:

Valdcongrup SRL

Preţul ofertei: 6 119 356 MDL
Statut: Descalificat

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Alte temeiuri de respingere a ofertei
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Reconstrucţia parţială a apeductului Micăuţi-Străşeni, r-nul Străşeni
Data:
1 apr 2019, 14:20
Subiectul întrebării:
Cu referire la demonstrarea capacitatii tehnice si profesionale (puncul 7)
Întrebare:
Ce este si cum arata schema de incadrare si slarizare a personalului angajat? Care este atributia Consiliului Raional la salarizarea angajatilor din cadrul companiilor ofertante? Fiind un document obligatoriu, rugam sa prezentati modelul acestui document, pentru a putea fi indeplinit conform cerintelor d-stra
Răspuns (2 apr 2019, 15:54):
1. Schema de încadrare a personalului ingineresc și administrativ, care se propune pentru executarea contractului, se regasește în Documentația standart, Formularul 3.12 2.Conform Legii 131 din 03.07.2015 privind achizițiile publice, aurtoritatea contractantă este obligată să asigure eficiența achizițiilor publice, respectiv este în drept să verifice de ce personal calificat dispune ofertantul, angajarea legală, calificația și atestările în domeniul de activitate, precum și salarizarea acesteia conform legislației Republicii Moldova, cît și achitările contribuțiilor și impozitelor la Bugetul Public Național. 3.Documentul se prezintă în forma de tabelă, care va conține următoarea informație: 3.1. Numele, prenumele angajatului. 3.2.Funcția deținută. 3.3. Studii de specialitate/gradul de calificare. 3.4.Vechumea în muncă. 3.5.Numărul certificatului de atestare. 3.6.Salariul lunar, conform ordinului de întreprindere.
Reconstrucţia parţială a apeductului Micăuţi-Străşeni, r-nul Străşeni
Data:
2 apr 2019, 11:20
Subiectul întrebării:
prezentarea documentelor
Întrebare:
D-stra solicitati sa fie prezentate documentele copie sau original stampilate si semnate de catre ofertant. La depunerea electronica prin intermediul SIA RSAP se solicita ca documentele sa fie semnate electronic! cum trebuie sa fie prezentate documentele? Documentul DUAE cuprinde o multime de informatie si declaratii a ofertantului, completind DUAE ofertanții nu mai trebuie să furnizeze probe documentare complete și în formate diferite, astfel cum se utilizau anterior în procedurile de achiziții publice. Solicitam sa clarificati care documente sint obligatorii pentru prezentarea dee catre ofertanti.
Răspuns (2 apr 2019, 16:09):
Documentele depuse electronic prin intermediul SIAR SAP, trebuie să fie semnate electronic.Documentul Unic de Achiziții European (DUAE) conform Legii 131/2015 privind achizițiile publice, trebuie să conțină toată informariția solicitată de autoritatea contractanță, care este semnat pe propria răspundere de ofertantilor. L
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări