Selectaţi tipul procedurii
Achizițiе comercială
21006069
1
Perioada de actualizare
de la
11.03.2019 15:49
până la 23.03.2019 15:44
până la 23.03.2019 15:44
2
Propunerea ofertelor
de la
23.03.2019 15:44
până la 03.04.2019 12:43
până la 03.04.2019 12:43
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare
5
Contract
Statut
Finalizat. Semnarea contractului
Valoarea estimată fără TVA
6 220 000 MDL
Perioada clarificărilor:
11 mart 2019, 15:49 - 23 mart 2019, 15:44
Perioada de depunere a ofertelor:
23 mart 2019, 15:44 - 3 apr 2019, 12:43
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Imposibil de abonat
în perioada Finalizat. Semnarea contractului
Reparația capitală a sediului Orchestrei Prezidențiale, mun, Chișinău, str. Pietrarilor, 1
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD2021, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, şos.Hînceşti 84
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
11 mart 2019, 15:49
Data ultimilor modificări
3 iul 2019, 21:43
Achizitii.md ID
21006069
MTender ID
CPV
45400000-1 - Lucrări de finisare a construcţiilor
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Lotul nr. 1 - Reparația capitală a sediului Orchestrei Prezidențiale
Buget: 6220000.0 MDL
Finalizată
Documentele procedurii de achiziție
documentatia standard lucrari (orchestr. prez).signed.pdf
documentatia standard lucrari (orchestr. prez).signed.pdf
Istoricul documentului
-
documentatia standard lucrari (orchestr. prez).signed.pdf
documentatia standard lucrari (orchestr. prez).signed.pdf
ID: 7772f876-d2bb-4a29-bdf1-b6f37c11622e
Documentele la ofertă
-
documentatia standard lucrari (orchestr. prez).docx
ID: 7772f876-d2bb-4a29-bdf1-b6f37c11622e
Documentele la ofertă
Documentele la ofertă
21.03.19 15:44
anunt_de_participare orchestra prezidențială.signed.pdf
anunt_de_participare orchestra prezidențială.signed.pdf
Istoricul documentului
-
anunt_de_participare orchestra prezidențială.signed.pdf
anunt_de_participare orchestra prezidențială.signed.pdf
ID: 9bead8fb-cab4-4762-96d9-eea69dc91b3a
tenderNotice
-
anunt_de_participare orchestra prezidențială.docx
ID: 9bead8fb-cab4-4762-96d9-eea69dc91b3a
tenderNotice
tenderNotice
21.03.19 15:44
Data:
13 mart 2019, 12:56
Subiectul întrebării:
Caietul de sarcini
Întrebare:
Buna ziua. La caiet nr.4 Lucrari de constructie poz.16 specificati va rog ce inseamna "lianti sintetici"?
Pozitiile 18,19,22,23, usile si ferestrele trebuie sa fie din aluminiu sau poate PVC (Metaloplast)
Răspuns (14 mart 2019, 10:16):
La cap.4, poz.16: Lianţi sintetici, sunt prevăzute ,,Tencuieli exterioare 2-3mm cu amestecuri uscate speciale, la care se adaugă Lianţi speciali (ex. PVA)”, pentru a face tencuiala mai rezistentă la influenţa factorilor climaterici.
Poziţiile 18, 19, 22, 23, sunt prevăzute uşi şi ferestre aluminiu conform proiectului, şi nu pot fi substituite cu tâmplării din alt material.
Data:
19 mart 2019, 14:33
Subiectul întrebării:
Caietul de sarcini
Întrebare:
La compartimentul 10 Lucrari electrotehnice Pentru pozitiile de montare nr.7-41 lipseste utilajul. Concretizati va rog in ce capitol il adaugam?
Răspuns (20 mart 2019, 08:47):
Utilajul la poziţiile 7 - 41 se poate include ca resursă însuşi in cadrul poziţiei, sau in compartimentul utilaj. În devizul local întocmit de proiectant sunt introduse ca resurse adăugătoare in cadrul fiecărei poziţii.
Data:
21 mart 2019, 10:34
Subiectul întrebării:
Cietul de sarcini
Întrebare:
Buna ziua ! La compartimentul 9 Capitolul 2. Lucrari de montare - pozitia 46 si 53 lipseste utilajul, puteam sa-l adaugam in cadrul pozitiei ?
Răspuns (21 mart 2019, 13:54):
Utilajul la poziţiile 46 şi 53 se poate include ca resursă însuşi in cadrul poziţiei, sau in compartimentul utilaj. În devizul local întocmit de proiectant sunt introduse ca resurse adăugătoare in cadrul fiecărei poziţii.
Data:
21 mart 2019, 12:57
Subiectul întrebării:
Pregatirea ofertelor
Întrebare:
Referitor la garantia de buna executie este speciaficat in FDA (Includerea în formularul ofertă 3.1 a altei forme de constituire a garanţiei de bună executare va duce la descalificarea ofertantului ) ccea ce nu este corect.
Doar la momentul încheierii contractului, ofertantul cîştigător va prezenta Garanţia de bună execuţie, nu și la prezentarea ofertei.
Răspuns (21 mart 2019, 13:30):
Garanţia de bună execuţia execuţie, se depune în decurs de trei zile, după semnarea contractului.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK