Statut Finalizat
Valoarea estimată fără TVA 1 100 000 MDL
Perioada clarificărilor: 7 mart 2019, 12:28 - 18 mart 2019, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 18 mart 2019, 10:00 - 29 mart 2019, 10:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Livrarea , instalarea a 3 surse de iradiere Ir-192 si scoaterea din tara a surselor vechi/utilizate , efectuarea lucrarilor de mentenanta conform manualului tehnic al dispozitivului.
In cazul defectiunilor neprevazute prezentarea in termen la solicitarea beneficiarului.
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD 2025, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, str. Testemitanu, 30
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Jora Vitalie
Telefonul de contact
+37322852670
Datele achizitiei
Data publicării
Data ultimilor modificări
23 apr 2019, 11:51
Valoarea estimată (fără TVA)
1 100 000 MDL
Achizitii.md ID
21006020
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD 2025, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, IMSP IO
Durata contractului
12 apr 2019 03:00 - 31 dec 2019 02:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
GammaMed Plus Ir-192, nr. Seriei 0261, anul instalării 2006 CPV: 50400000-9 - Servicii de reparare şi de întreţinere a echipamentului medical şi de precizie
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
DUAE
Criterii de eligibilitate
DUAE
7.03.19 12:28
Documentatia standard
Documentele la ofertă
Documentatie
7.03.19 12:28
Documente si cerinte obligatorii
Criterii de eligibilitate
Documente
7.03.19 12:28

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

INTERMED

Achiziția este finalizată
Preţul ofertei: 1 088 580 MDL
Statut: Câștigătorul

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Oferta calificată
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări