Selectaţi tipul procedurii
Achizițiе comercială
21005967
1
Perioada de actualizare
de la
11.03.2019 14:16
până la 20.03.2019 14:00
până la 20.03.2019 14:00
2
Propunerea ofertelor
de la
20.03.2019 14:00
până la 25.03.2019 13:00
până la 25.03.2019 13:00
3
Licitaţie
26.03.2019 14:00
4
Evaluare
5
Contract
Statut
Finalizat. Semnarea contractului
Valoarea estimată fără TVA
503 000 MDL
Perioada clarificărilor:
11 mart 2019, 14:16 - 20 mart 2019, 14:00
Perioada de depunere a ofertelor:
20 mart 2019, 14:00 - 25 mart 2019, 13:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Imposibil de abonat
în perioada Finalizat. Semnarea contractului
Achizitionarea serviciului de organizare a unui eveniment B2B matchmaking (Conexiune intre importatorii de vin din Belgia cu producatori de vinuri din Republica Moldova) in Belgia, Bruxelles, pentru 8 producatori din Republica. Perioada planificată: luna mai 2019.
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Mitropolit Dosoftei, 126
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Prozorovschi Adrian
Telefonul de contact
078800641
Datele achizitiei
Data publicării
11 mart 2019, 14:16
Data ultimilor modificări
4 apr 2019, 15:23
Achizitii.md ID
21005967
MTender ID
CPV
79900000-3 - Diverse servicii comerciale şi servicii conexe
Tipul procedurii
Procedură de valoare mică (servicii)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Lotul nr. 1 - Servicii de organizare și logistică a unui eveniment B2B matchmaking, la Bruxelles, Belgia
Buget: 503000.0 MDL
Finalizată
Documentele procedurii de achiziție
formularul ofertei f 3.1.docx
Documentele la ofertă
Obligatoriu sa fie completat integral si semnat electronic.
11.03.19 14:16
specificatia de pret f4.2.docx
Specificaţie tehnică
Obligatoriu sa fie completat integral si semnat electronic.
11.03.19 14:16
specificatia tehnica f 4.1.docx
Specificaţie tehnică
Obligatoriu sa fie completat integral si semnat electronic.
11.03.19 14:16
documentatia standard servicii .docx
Documentele la ofertă
Instructiune privind completarea formularelor de participare in cadrul procedurilor de achizitie publica, inclusiv modele de formulare.
11.03.19 14:16
DUAE.doc
Documentele la ofertă
Obligatoriu sa fie completat integral si semnat electronic.
11.03.19 14:16
anunt de participare semnat.signed.pdf
anunt de participare semnat.signed.pdf
Documentele la ofertă
11.03.19 14:16
Data:
14 mart 2019, 09:57
Subiectul întrebării:
urgent sa-mi raspundeti
Întrebare:
Va rog respectuos, sa raspunditi mai excplecit la urmatoarele puncte,mai jos indicate.
"Ce anume aveti in vedere?"
3. Operatorul economic cîștigător va fi responsabil de receptionarea din timp și depozitarea sticlelor de vin în condiții bune la locul desfasurarii evenimentului (tempereatura 12-14 C; umiditatea 96%, )
4. Operatorul economic va acorda asistență în determinarea criteriilor de selectare a companiilor vinicole participante la evenimentul B2B matchmaking (maxim 8 companii);
5. Operatorul economic va elabora profilul informațional (descrierea companiei, vinurile, contacte, date de export ) în baza informației recepționate de la ONVV si producătorul vinicol.
6. Identificarea și elaborarea unei liste cu potențiali parteneri (25-30 de companii importatoare de vin din Belgia per grup de vinificatori locali per eveniment/țară) în concordanță cu următoarele criterii:
a) scurtă descriere,
b) managementul companiei,
c) cifra de afaceri (unde este posibil);
Potențialii parteneri urmează a fi structurați pe canale de vânzări – importatori, distribuitori, HORECA etc.
7. Operatorul economic va asigura și garanta prezența la eveniment a 25-30 importatori agreați de către parți.
8. Coordonarea și aprobarea profilului informațional de export și a listei finale de potențiali parteneri (importatori).
9. Operatorul economic va furniza companiilor moldovenesti un material informational (succint și practic), in varianta electronica, minim 3 slide Ppt despre cum să se prezinte la evenimentele B2B pentru a beneficia de un succes sporit de pe urma întâlnirilor.
10. Contactarea potențialilor parteneri selectati și familiarizarea lor cu profilul grupului de companii autohtone (companiile vinicole).
11. Identificarea unui expert cu experiență de minim 10 ani în comerțul vinului pe piața belgiană. Expertul selectat (coordonat în prealabil cu persoana responsabilă din cadrul ONVV) va asigura organizarea unei scurte sesiuni (briefing) de instruire (30-40 min) cu privire la evoluția și tendințele de consum a vinului pe piața Belgiei.
12. Raportul comunicării (apelurilor) efectuate de către Consultant, relatarea constantă a progresului comunicării (săptămânal sau bilunar)cu potential importatori. Va fi raportat în mod electronic (document Excel). Se va transmite prin email, la adresa electronica indicată de autoritatea contractanta.
13. Invitarea clientilor interesati la evenimentul B2B din Belgia. Minimum 25-30 clienți. Prezentarea de către operator economic cîștigător, a unei liste de potențiali parteneri care urmează să se întâlnească cu companiile autohtone.
14. Se va întocmi un plan de întâlniri detaliat (Meeting Plan), minim 5-8 întîlniri, a cîte 20-30 minute fiecare, între companiile vinicole și potențialii parteneri înainte de eveniment. Planul va include și o scurtă descriere a pieței de vinuri din țara-țintă.
15. Se va asigura asistenta pentru beneficiari la eveniment. La eveniment se va delega minimum 1 persoana din partea operatorului economic cîștigător.
De asemenea, va rog foarte respectuos sa-mi raspundeti mai explicit ce aveti in vedere prin urmatorul punct:
Operatorul economic, va furniza după evenimentul B2B, un raport final , va cuprinde informații detaliate cît și rezultate obținute în cadrul evenimentului desfășurat. Aceasta va conține, inclusiv informația cu privire la:
- numărul de participanți (importatori, distribuitori etc.),
- contacte colectate,
- întîlniri setate și cîte au fost realizate,
- posibile contracte încheiate,
- poze de la eveniment (minim 50) etc.
Termen de prezentare: 14 zile calendaristice dupa eveniment. Raportul va fi prezentat pe suport electronic si pe hirtie, în prealabil coordonat cu reprezentantii ONVV.
sau va rog sa ma contactati telefonic 060777322
Răspuns (14 mart 2019, 11:30):
Buna ziua,
IP Oficiul National al Viei și Vinului, în urma solicitării privind unele clarificări, formulate mai sus, vine cu următoarele răspunsuri:
1) Operatorul economic participant, va organiza și asigura buna desfășurare a evenimentului B2B ce urmeaza a fi organizat, urmărind executarea și îndeplinirea integrală a sarcinilor expuse în anunțul de participare. Conceptul evenimentului ce urmează a fi organizat este de a asigura la eveniment prezența a 25 de importatori de vin din Belgia, care vor degusta vinurile de la 8 producători din Rep. Moldova. Scopul este sa punem în contact importatorii de vin din Belgia cu Producatorii noștri (locali). 2)- Raportul va include: ciți importaori au fost, cine sunt ei, cîte companii au obținut rezultate (au expediat mostre, au semnat contracte, au avut discutii la telefon etc.) și celelalte puncte prevăzute în anunțul de participare. Nota! În temeiul art. 33 din Legea nr.131 achizițiilor publice din 03.07.2015, toate comunicările privind desfășurarea procedurilor de achiziție publică, sînt transmise în scris prin intermediul platformei electronice.
Cu respect,
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK