Selectaţi tipul procedurii
1
Perioada de actualizare
de la
06.03.2019 10:33
până la 16.03.2019 16:58
până la 16.03.2019 16:58
2
Propunerea ofertelor
de la
16.03.2019 16:58
până la 19.03.2019 16:58
până la 19.03.2019 16:58
3
Licitaţie
de la
20.03.2019 14:00
până la 20.03.2019 14:09
până la 20.03.2019 14:09
4
Evaluare
5
Contract
Statut
Finalizat. Semnarea contractului
Valoarea estimată fără TVA
1 085 000 MDL
Perioada clarificărilor:
6 mart 2019, 10:33 - 16 mart 2019, 16:58
Perioada de depunere a ofertelor:
16 mart 2019, 16:58 - 19 mart 2019, 16:58
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Imposibil de abonat
în perioada Finalizat. Semnarea contractului
Autogunoieră cu încărcarea gunoiului
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-3541, MOLDOVA, Orhei, s.Peresecina, str. Ștefan cel Mare 57
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
6 mart 2019, 10:33
Data ultimilor modificări
22 mart 2019, 9:31
Achizitii.md ID
21005949
MTender ID
CPV
34144510-6 - Vehicule pentru transportul deşeurilor menajere
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Documentele procedurii de achiziție
documentatia_standard_bunurri.semnat.pdf
documentatia_standard_bunurri.semnat.pdf
Documentele la ofertă
documentatia_standard_bunurri
6.03.19 10:33
anunt de participare.semnat.pdf
anunt de participare.semnat.pdf
Istoricul documentului
-
anunt de participare.semnat.pdf
anunt de participare.semnat.pdf
ID: e7d498d3-08d5-4028-89ea-cc25d99e2dad
Documentele la ofertă
-
anunt de participare.semnat.pdf
anunt de participare.semnat.pdf
ID: e7d498d3-08d5-4028-89ea-cc25d99e2dad
Documentele la ofertă
Documentele la ofertă
anunt de participare
14.03.19 16:58
Data:
13 mart 2019, 10:11
Subiectul întrebării:
Precizări la termenul livrării
Întrebare:
Buna ziua,
In documentele licitației este solicitat termenul de livrare pînă la 30.05.2019
Luînd în considerație faptul, că după petrecerea licitației autoritatea contractantă are nevoie de 5-10 zile pentru desemnarea cîștigătorului și de încă 10 zile pentru perioada de așteptare a posibilelor contestații, data minimă a semnarii contractului poate fi 5 aprilie. De asemenea, minim 5 zile durează înregistrarea contractului la AAP. Astfel, data minimă posibilă de plasare a comenzii la producător este 10 aprilie, ce lase pentru comandă, producere și livrare doar 50 de zile. În cazul în care vor exista contestații, acest termen va fi și mai redus.
De asemenea, autogunoiera este un produs complex, care constă din șasiu (care la rîndul său trebuie comandat la producătorul de șasiuri, ceea ce poate dura pînă la 60 de zile) și partea de colectare a deșeurilor care, la rîndul său se produce de obicei la altă uzină.
Luănd în considerație cele enumerate mai sus, solicităm indicarea termenului livrării nu ca o dată fixă, ci ca o perioadă de timp din momentul semnării/înregistrării contractului și această perioadă să fie nu mai mică de 120 de zile.
În caz contrar se limitează concurența, favorizîndu-se agentul economic, care posibil are acest vehicol pe stoc.
Cu stimă,
Manager ”Eximotor” SA
Radu Tataru
Răspuns (14 mart 2019, 16:52):
Bună ziua.
Prin prezenta Primăria Peresecina vă informează că a cîștigat un grant de la ambasanda Slovaciei ”Acordul de Grant mic nr. AMRS/S6/2018/04MD,, pentru procurarea autospecialei de transportat deșeuri și avem un termen de respectat. S-a considerat că în două luni va fi suficient pentru agentul economic cîștigător pentru livrarea bunului. De aceea data de 30.06.2019 este termenul limită conform condițiilor grantului. Pe parcursul zilei de 14.03.2019 vom modifica în documentația standart, termenul de livrare care va fi pînă la 30.06.2019.
O zi bună să aveți.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK