Statut Anulat
Valoarea estimată fără TVA 347 000 MDL
Perioada clarificărilor: 5 mart 2019, 10:04 - 13 mart 2019, 16:02
Perioada de depunere a ofertelor: 13 mart 2019, 16:02 - 17 mart 2019, 16:02

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Servicii de deservire a utilajului medical al ANSP
Informația despre anulare
Motivul anulării
Popunerea financiară prin valoarea inclusă depăşește valoarea fondurilor alocate pentru îndeplinirea contractului de achiziţii publice
Data anulării
20 mart 2019, 10:40
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD- 2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Asachi Gh., 67A
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Cristina Magu-Spinu
Telefonul de contact
022574501
Datele achizitiei
Data publicării
5 mart 2019, 10:04
Data ultimilor modificări
20 mart 2019, 10:40
Achizitii.md ID
21005924
CPV
50800000-3 - Diverse servicii de întreţinere şi de reparare
Tipul procedurii
Procedură de valoare mică (servicii)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Achiziţia nu a avut loc
Achiziţia nu a avut loc
Achiziţia nu a avut loc
Achiziţia nu a avut loc
Achiziţia nu a avut loc
Achiziţia nu a avut loc
Data:
11 mart 2019, 11:12
Subiectul întrebării:
Specificatii tehnice
Întrebare:
În specificațiile tehnice nu a fost indicată informația cu privire la certificatele inginerului responsabil pentru deservire. Rugăm să indicați dacă este obligatoriu ca inginerii să posede certificate de instruire la sediul producătorului.
Răspuns (11 mart 2019, 15:57):
Certificat de instruire pentru ingener
Data:
11 mart 2019, 11:14
Subiectul întrebării:
Specificatii tehnice
Întrebare:
Rugăm să indicați lista minimă de consumabilele care trebuie înlocuite, deoarece aceast fapt afectează prețul în mod direct.
Răspuns (11 mart 2019, 15:58):
Conform manualului tehnic a producătorului.
Data:
11 mart 2019, 11:14
Subiectul întrebării:
Lot 1
Întrebare:
În lotul 1 sunt incluse echipamente de la diferiți producători, fapt ce limitează concurenţa şi reduce participarea operatorilor economici la licitația dată. Astfel, solicităm respectuos să separați poziția 1.8 într-un lot aparte.
Răspuns (11 mart 2019, 16:02):
Dispozitivele din cadrul lotului sunt identice după construcție, nu este posibila separarea pozitiei
Data:
11 mart 2019, 11:29
Subiectul întrebării:
Termen de prestare a serviciilor
Întrebare:
Dat fiind faptul ca in specificatiile tehnice lipseste graficul de realizare a serviciilor de deservire, solicitam respectuos sa indicati pentru fiecare lot perioada exacta in care urmeaza a fi prestate serviciile de deservire a utilajului.
Răspuns (11 mart 2019, 13:52):
La solicitare beneficiarului în perioada martie -decembrie 2019, Exceptie lotul 3 pentru care se vor efectua lucrările de încercări hidraulice pe parcursul a 60 zile din momentul inregistrării contractului.
Data:
11 mart 2019, 14:59
Subiectul întrebării:
Termen de realizare
Întrebare:
Va rugam sa stabiliti un grafic de prestare a serviciilor de deservire pentru fiecare lot in parte.
Răspuns (11 mart 2019, 15:58):
La solicitare beneficiarului în perioada martie -decembrie 2019, Exceptie lotul 3 pentru care se vor efectua lucrările de încercări hidraulice pe parcursul a 60 zile din momentul inregistrării contractului.
Servicii de mentenanță, diagnostica, lotul 3
Data:
12 mart 2019, 14:28
Subiectul întrebării:
pentru Achizitie
Întrebare:
1. Va rugam sa stabiliti CONCRET un program de deservire a echipamentelor : o data pe luna sau o data la trei luni s.a.m.d.- nu cum raspundeti Dv la "solicitarea beneficiarului în perioada martie -decembrie 2019". Beneficiarul poate sa solicite in fircare zi, Raspunsul trebuie sa fie concret si precis, pentru calcula cheltuielile de transport si deservire, asa cum a fost indicat in documentele de tender in ANUL 2016 . 2. Indicati lista precisa a consumabilelor pentru fiecare pozitie in parte, asa cum a fost indicat in documentele de tender in ANUL 2016 .
Răspuns (13 mart 2019, 12:30):
Buna ziua, 1. Programul de deservire va fi stabilit după evaluarea starii tehnicii a utilajului. 2. Lista consumabilelor necesare pentru deservirea utilajului va fi stabilită de către inginerul atestat în domeniu al operatorului economic cîștigător la lotul respectiv. Instituția nu deține ingineri atestati în acest domeniu.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.