Lot 6Servicii de deservire Echipament radiologic mamografic Senographe Crystal.
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Lista serviciilor:Numărul de servicii necesare periodice: 1 (una la 12 luni).Numărul de intervenții la solicitarea beneficiarul în afara de cele periodice: maxim 2CONTROLUL PRIN VERIFICARE A ECHIPAMENTELOR MEDICALE evaluarea parametrilor definitorii de securitate, prin examinare și testare; evaluarea parametrilor definitorii de performanță, prin examinare și testare; verificarea îndeplinirii setului de criterii de acceptabilitate pentru dispozitivul medical (valori impuse, limite specificate, accesorii etc.).OPERAȚIUNI GENERALE: curățarea parților componente ale echipamentului (altele decît cele ce sunt executate de către operator, tehnician); controlul și eventual o noua reglare a aparatului; înlocuirea părților componente ale aparatului pe care producătorul le recomandă a fi înlocuite periodic.OPERAȚIUNI MECANICE: verificarea și reglarea părților mecanice aflate în mișcare; eliminarea jocurilor la părțile mecanice; curățarea și gresarea părților mecanice aflate în mișcare.OPERAȚIUNI LA PARTEA ELECTRICĂ ȘI ELECTRONICĂ: verificarea tensiunilor de alimentare; verificarea conexiunilor electrice; verificarea cablurilor de masă; curățarea plăcilor electronice (dacă este cazul), precum și a altor componente; verificarea funcționării motoarelor; verificarea ventilatoarelor, pompelor, etc; verificarea componentelor pneumatice (acolo unde este cazul).DEPANAREA ECHIPAMENTULUI ÎN CAZ DE DEFECT SE VA FACE LA INTERVENȚIA SOLICITATĂ DE CĂTRE BENEFICIAR. LOCUL DE PRESTARE: service-ul va fi asigurat la sediul beneficiarului, respectiv autoritatea contractanta.TERMEN DE EXECUȚIE: timpul de răspuns la solicitările beneficiarului va fi de maxim 48 de ore de la comunicarea telefonică sau prin fax a solicitării. GRAFIC DE PRESTARE: reviziile tehnice se efectuează conform cerințelor expuse în caietul de sarcini și graficul prestabilit.CONDIȚII DE RECEPȚIE A SERVICIILOR: recepționarea serviciilor de service se va întocmi în baza unui Raport de Service sau Proces Verbal în care se vor menționa operațiunile efectuate și dacă echipamentul medical este funcțional; raportul de service sau Procesul verbal va fi semnat de către reprezentanții prestatorului și cei ai beneficiarului;emiterea unui raport de încercări care să conțină rezultatele obținute în urma examinărilor și testărilor, în cazul în care dispozitivul medical nu îndeplinește criteriile de acceptabilitate și în cazul în care cel puțin una dintre valorile măsurate ale cerințelor esențiale de securitate sau performanța se situează în apropierea limitelor specificate admise
Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.
Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:
1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.
2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.
3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.
Intermed Service
Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".