1
Perioada de actualizare
de la 04.03.2019 12:16
până la 15.03.2019 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 15.03.2019 10:00
până la 24.03.2019 10:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 8 600 MDL
Perioada clarificărilor: 4 mart 2019, 12:16 - 15 mart 2019, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 15 mart 2019, 10:00 - 24 mart 2019, 10:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Imprimantă multifuncțională
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, str.Banulescu Bodoni, 61
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Ion Covalenco
Telefonul de contact
+37322402852
Datele achizitiei
Data publicării
Data ultimilor modificări
7 mart 2019, 8:36
Valoarea estimată (fără TVA)
8 600 MDL
Achizitii.md ID
21005848
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, mun. Chișinău, str. Bănulescu-Bodoni, 59
Durata contractului
29 mart 2019 02:00 - 28 apr 2019 03:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Imprimantă multifuncțională (Se aplică cota zero a TVA) CPV: 30200000-1 - Echipament şi accesorii pentru computer
Cantitatea: 2.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
Anunt_de_participare_ASEM_Martie-2019
tenderNotice
Anunț de participare
4.03.19 12:16
DUAE_ASEM_Martie-2019
Documentele la ofertă
DUAE
4.03.19 12:16
Documentatia_standard_bunuri_ASEM_Martie-2019
Documentele la ofertă
Documentația standard
7.03.19 08:36

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

I.C.S. Reliable Solutions Distributor S.R.L.

Preţul ofertei: 147 975 MDL
Statut: Anulat
Motivul: - A fost solicitată imprimantă de format A4, a fost oferită imprimantă A3 cu un preț ce depășește cu mult prețul preconizat.
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări