Statut Finalizat
Valoarea estimată fără TVA 403 333,33 MDL
Perioada clarificărilor: 1 mart 2019, 10:31 - 13 mart 2019, 14:08
Perioada de depunere a ofertelor: 13 mart 2019, 14:08 - 22 mart 2019, 14:08
Începutul licitației: 25 mart 2019, 12:56

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Volumul 800 – 1000 ml, cartuș cu pompă, minim 2700 maxim 3000 de doze. Pretul va fi indicat la litru. Pentru dispensere aflate în dotare. Document obligatoriu: Certificat de conformitate- va fi prezentat inclusiv cu anexele corespunzătoare în care operatorul va evidenția sau marca numărul lotului pentru care a fost oferit.
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2025, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. N. Testemiteanu 29
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Dorina Mamaliga
Telefonul de contact
022403697
Datele achizitiei
Data publicării
1 mart 2019, 9:31
Data ultimilor modificări
13 mai 2019, 15:20
Valoarea estimată (fără TVA)
403 333,33 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
4 033,33 MDL
Achizitii.md ID
21005839
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2025, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. N. Testemiteanu 29
Durata contractului
1 apr 2019 03:00 - 31 dec 2019 02:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Săpun-spumă pentru mâini CPV: 39830000-9 - Produse de curăţat
Cantitatea: 2000.0
Unități de măsură: Litru; decimetru cub
Documentele procedurii de achiziție
duae .doc
Documentele la ofertă
Documentație de atribuire
1.03.19 10:31
anunt_de_participare.semnat .pdf anunt_de_participare.semnat .pdf
tenderNotice
Documentație de atribuire
4.03.19 16:33
duae 3 .semnat.pdf duae 3 .semnat.pdf
Documentele la ofertă
Documentație de atribuire
11.03.19 14:08
documentatia_standard_bunuri 3.semnat.pdf documentatia_standard_bunuri 3.semnat.pdf
Documentele la ofertă
Documentație de atribuire
11.03.19 14:08

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

ITALTEH

Preţul ofertei: 165 000 MDL
Statut: Descalificat

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Ofertantul nu corespunde altor criterii de selecție
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

SRL Endo-Chirurgie

Achiziția este finalizată
Preţul ofertei: 403 200 MDL
Statut: Câștigătorul

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Prețul și oferta corespunde cu specificația înaintată de autoritatea contractantă
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări