Statut Finalizat
Valoarea estimată fără TVA 70 000 MDL
Perioada clarificărilor: 26 febr 2019, 14:21 - 14 mart 2019, 14:00
Perioada de depunere a ofertelor: 14 mart 2019, 14:00 - 20 mart 2019, 14:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

1080x450x8 mm, sticlă securizată transparentă cu perforații. Conform Anexei
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Puskin, 42
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Chirosca Irina
Telefonul de contact
022504658
Datele achizitiei
Data publicării
26 febr 2019, 14:17
Data ultimilor modificări
18 apr 2019, 11:33
Valoarea estimată (fără TVA)
70 000 MDL
Achizitii.md ID
21005729
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Puskin, 42
Durata contractului
11 apr 2019 14:20 - 30 dec 2019 14:20
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Sticlă de protecție la locurile de muncă ale colaboratorilor CPV: 44111540-8 - Sticlă izolantă
Cantitatea: 70.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
anunt de participare sticla.signed.pdf anunt de participare sticla.signed.pdf
tenderNotice
Anunț de participare
26.02.19 14:21
documentatia standard bunuri.doc
Documentele la ofertă
Documentația standard word
26.02.19 14:21
anexa sticla.signed.pdf anexa sticla.signed.pdf
Specificaţie tehnică
Anexa
26.02.19 14:21
duae sticla.signed.pdf duae sticla.signed.pdf
Documentele la ofertă
DUAE
26.02.19 14:21
documentatia standard bunuri sticla.signed.pdf documentatia standard bunuri sticla.signed.pdf
Documentele la ofertă
Documentația standard pdf
26.02.19 14:21

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

ALDOR GROUP SRL

Achiziția este finalizată
Preţul ofertei: 61 250 MDL
Statut: Câștigătorul

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Motivele sunt indicate în scrisoare atașată
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Contestație
Depune o contestație
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări