Achiziţie publică
21005720
Servicii de formare profesională a șomerilor prin cursuri de recalificare Calculatoare (bazele utilizării calculatorului)
1
Perioada de actualizare
de la 26.02.2019 16:48
până la 08.03.2019 16:49
până la 08.03.2019 16:49
2
Propunerea ofertelor
de la 08.03.2019 16:49
până la 25.03.2019 04:49
până la 25.03.2019 04:49
3
Licitaţie
de la 26.03.2019 08:00
până la 26.03.2019 14:42
până la 26.03.2019 14:42
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut
Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA
25 000 MDL
Perioada clarificărilor:
26 febr 2019, 16:48 - 8 mart 2019, 16:49
Perioada de depunere a ofertelor:
8 mart 2019, 16:49 - 25 mart 2019, 4:49
Începutul licitației:
nu va fi folosită
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Participanții la licitație pot fi furnizorii de cursuri de formare profesională, publici sau privați, autorizați în conformitate cu actele normative în domeniul educației. Serviciile de formare profesională a șomerilor prin cursuri de reclaificare se vor realiza pentru 30 șomeri, repartizați de subdiviziunile teritoriale ale Agenției Naționale pentru Ocuparea Forței de Muncă (ANOFM), cu durata studiilor de 144 ore /1 lună, în grupuri de maxim 15 participanți.
Obligațiile de bază ale furnizorilor de cursuri de formare profesională:
- să dispună de programe de formare profesională și curricula coordonate și aprobate în conformitate cu legislația în domeniul educației;
- să țină evidența frecvenței șomerilor la curs și la practica de producție și să prezinte lunar informația respectivă subdiviziunilor teritoriale ale ANOFM;
- să asigure realizarea practicii de producție a șomerilor cursanți;
- să elibereze gratuit șomerilor absolvenți acte de studii, conform modelelor aprobate de legislația în domeniul educației.
Obligațiile de bază ale furnizorilor de cursuri de formare profesională:
- să dispună de programe de formare profesională și curricula coordonate și aprobate în conformitate cu legislația în domeniul educației;
- să țină evidența frecvenței șomerilor la curs și la practica de producție și să prezinte lunar informația respectivă subdiviziunilor teritoriale ale ANOFM;
- să asigure realizarea practicii de producție a șomerilor cursanți;
- să elibereze gratuit șomerilor absolvenți acte de studii, conform modelelor aprobate de legislația în domeniul educației.
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2009, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Vasile Alecsandri, 1
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
26 febr 2019, 13:28
Data ultimilor modificări
6 mart 2019, 16:49
Valoarea estimată (fără TVA)
25 000 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
Achizitii.md ID
21005720
MTender ID
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2009, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Vasile Alecsandri, 1
Durata contractului
1 apr 2019 09:48 - 30 dec 2019 09:59
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Servicii de formare profesională a șomerilor prin cursuri de recalificare Calculatoare (bazele utilizării calculatorului)
CPV: 80500000-9 - Servicii de formare
Cantitatea: 30.0
Unități de măsură: Bucata
Setările abonării sunt salvate.
Rețineți, puteți întotdeauna să vă întoarceți în secțiunea Abonări și să faceți modificări în frecvența primirii scrisorilor, să ștergeți sau să adăugați categorii și cumpărători.
Вы уже подписаны на данный CPV код
Documentele procedurii de achiziție
documentatia standard pentru achizitii fp 2019 06.03.2019.docx
Istoricul documentului
-
documentatia standard pentru achizitii fp 2019 06.03.2019.docx
ID: 8c4e407a-cba6-4328-b946-329e54e4f30c
Documentele la ofertă
-
documentatia standard pentru achizitii fp 2019.docx
ID: 8c4e407a-cba6-4328-b946-329e54e4f30c
Documentele la ofertă
Documentele la ofertă
6.03.19 16:47
Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.
Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:
1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.
2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.
3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.
Calificarea participanţilor
№
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:
Miracol
Preţul ofertei:
21 000 MDL
Statut:
Anulat
Oferta nu corespunde documentației de atribuire
15.04.19 11:39
Motivul: Oferta nu corespunde documentației de atribuire
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
formularul ofertei f 3.1.semnat.pdf
formularul ofertei f 3.1.semnat.pdf
ID: 5ac8408c-c645-45e2-8975-f4661114989c
Documente de calificare
Data încărcării:
20.03.19 16:42
Data deschiderii:
1.04.19 11:27
certificat de atribuire a contului bancar.semnat.pdf
certificat de atribuire a contului bancar.semnat.pdf
ID: 5e0b942d-3b25-48b4-a665-a51c4d6421fb
Documente de eligibilitate
Data încărcării:
20.03.19 16:45
Data deschiderii:
1.04.19 11:27
Documente de depunere
Data încărcării:
20.03.19 16:42
Data deschiderii:
1.04.19 11:27
declaratie privind confirmarea capacitatii.semnat.pdf
declaratie privind confirmarea capacitatii.semnat.pdf
ID: 77435697-b6e2-4fe1-b8d7-c1f1f3b85480
Documente de eligibilitate
Data încărcării:
20.03.19 16:46
Data deschiderii:
1.04.19 11:27
certificat de efectuarea sistematica aplatilor impozitilor.semnat.pdf
certificat de efectuarea sistematica aplatilor impozitilor.semnat.pdf
ID: 95b67428-9453-44ea-8949-6d505d8cbd4a
Documente de eligibilitate
Data încărcării:
20.03.19 16:45
Data deschiderii:
1.04.19 11:27
specificații de preț f 4.2.semnat.pdf
specificații de preț f 4.2.semnat.pdf
ID: 99e0f631-11a6-46df-8379-78e39474b370
Propunere financiară
Data încărcării:
20.03.19 16:44
Data deschiderii:
1.04.19 11:27
certificat privind lipsa restanțelor față de buget.semnat.pdf
certificat privind lipsa restanțelor față de buget.semnat.pdf
ID: 9e7ead42-9930-4332-912d-a9782f5a069f
Documente de eligibilitate
Data încărcării:
20.03.19 16:48
Data deschiderii:
1.04.19 11:27
specificații de preț f 4.1.semnat.pdf
specificații de preț f 4.1.semnat.pdf
ID: a8b9a242-114a-4c4e-8970-0a3216599a53
Documente de calificare
Data încărcării:
20.03.19 16:44
Data deschiderii:
1.04.19 11:27
declarația privind conduita etică.semnat.pdf
declarația privind conduita etică.semnat.pdf
ID: b89e4e5c-f87a-4770-a4eb-ac93314e8ec7
Documente de eligibilitate
Data încărcării:
20.03.19 16:48
Data deschiderii:
1.04.19 11:27
ultimul raport financiar.semnat.pdf
ultimul raport financiar.semnat.pdf
ID: bdb6908b-2a79-4411-8836-06c842102f5a
Documente de eligibilitate
Data încărcării:
20.03.19 16:46
Data deschiderii:
1.04.19 11:27
program contabilitate 6 luni.semnat.pdf
program contabilitate 6 luni.semnat.pdf
ID: cad5c563-dda6-4cec-a07e-187742994840
Documente de calificare
Data încărcării:
20.03.19 16:47
Data deschiderii:
1.04.19 11:27
cadre didactice contabil.semnat.pdf
cadre didactice contabil.semnat.pdf
ID: e5084b7d-9fec-45a7-a02a-5b5eddbe1cee
Documente de calificare
Data încărcării:
20.03.19 16:48
Data deschiderii:
1.04.19 11:27
certificat de inregistrare a întreprinderii.semnat.pdf
certificat de inregistrare a întreprinderii.semnat.pdf
ID: fbee748d-4b99-4615-981c-1a1a65aca862
Documente de eligibilitate
Data încărcării:
20.03.19 16:43
Data deschiderii:
1.04.19 11:27
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări
Document semnat cu succes
OK