Statut Finalizat
Valoarea estimată fără TVA 5 000 MDL
Perioada clarificărilor: 22 febr 2019, 15:36 - 4 mart 2019, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 4 mart 2019, 10:00 - 7 mart 2019, 10:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Guler pentru radioprotectie
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2009, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, MD-2009, Republica Moldova, Chişinău str. Cosmescu 3
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Mariana Jantuan
Telefonul de contact
022884325
Datele achizitiei
Data publicării
22 febr 2019, 10:45
Data ultimilor modificări
22 apr 2019, 11:38
Valoarea estimată (fără TVA)
5 000 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
Achizitii.md ID
21005616
Tipul procedurii
Procedură de valoare mică (bunuri)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2009, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, MD-2009, Republica Moldova, Chişinău str. Cosmescu 3
Durata contractului
15 mart 2019 00:00 - 31 dec 2019 00:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Guler pentru radioprotectie(protectie gatului) Pb 0,5 mm, marimea Medium. *Certificat de la producător ce atestă calitatea produsului ISO 13485 – valabil - copie confirmată prin semnătura şi ştampila Participantului. *Certificat CE sau declarație de conformitate CE în funcție de evaluarea conformității cu anexele corespunzătoare pentru produsele oferite – valabil - -copie- confirmată prin semnătura şi ştampila participantului. *Documente confirmative: Catalog/ Broșura producătorului pentru produsul oferit. *Termen de valabilitate a produselor de minim 12 luni din momentul livrării. CPV: 33100000-1 - Echipamente medicale
Cantitatea: 4.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Neotec

Achiziția este finalizată
Preţul ofertei: 4 720 MDL
Statut: Câștigătorul

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: În conformitate cu pct.6.1 din FDA au fost desemnate câștigătoare ofertele conform scrisorii atașate.
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Contestație
Depune o contestație
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări